طرز یادگیری تلفظ واژه های انگلیسی به چه صورتی است؟

جمعه 7 آذر 1399
11:56
یاسر موسوی

مقدمه طرز نوشتن تلفظ واژه های انگلیسی

یکی از چالش هایی که همواره زبان آموزان با آن مواجه هستند، تلفظ واژه های انگلیسی است. در واقع اصلی ترین هدف آن ها از یادگیری زبان انگلیسی این است که بتوانند به خوبی صحبت کرده و با دیگران ارتباط برقرار کنند. رسیدن به این هدف به یاد داشتن درست تلفظ واژه های انگلیسی بستگی دارد. بیشتر زبان آموزان همیشه به دنبال روش هایی هستند که با استفاده از آن ها تلفظ واژه های انگلیسی را بیاموزند.


اگر می خواهید درباره ریدینگ آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


طرز یادگیری تلفظ واژه های انگلیسی

تنها وسایلی که برای یادگیری تلفظ واژه های انگلیسی نیاز دارید، یک دفتر، خودکار و تلفن همراه تان است. زمانی که سر کلاس در تلفظ یک کلمه اشتباه می کنید، آن را در گوشه دفتر خود یادداشت کنید. ده صفحه در انتهای دفتر خود را خالی گذاشته و به بخش تلفظ اختصاص دهید. زمانی که در خانه می خواهید سراغ زبان بروید، آن کلمات را در دیکشنری خود (ترجیحا دیکشنری لانگ من LDOCE) جستجو کنید. با استفاده از آیکون بلندگو، تلفظ صحیح این کلمه را گوش کرده و آن را سه بار با خود تکرار کنید. حالا نوبت این است که آن کلمه را در انتهای دفتر خود یادداشت کنید.


اگر می خواهید در زمینه یادگیری زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


نکته مهم این است که تلفظ آن را به صورت فارسی ننویسید! زیرا این کار برای یادگیری مناسب نیست. به جای آن، سعی کنید با علامت های فتحه، کسره و …. تلفظ واژه های انگلیسی را برای خود مشخص کنید. این کار قاعده خاصی ندارد و تنها باید به گونه ای باشد که خودتان متوجه آن شوید.


اگر می خواهید دوره آموزشی خود را شروع کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید.


بعد از گذشت مدتی، و یادداشت کلماتی که در تلفظ آن ها مشکل داشتید، یک لیست کامل از اشتباهات تلفظی خود دارید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید مطالعه روزانه آن هاست. کافیست روزانه یک الی دو بار این لیست را با خود بخوانید. این کار در بلند مدت باعث می شود که تلفظ واژه های انگلیسی را بهتر یاد گرفته و آن ها را به راحتی فراموش نکنید.


اگر می خواهید دوره آماده سازی خود برای آزمون آیلتس را شروع کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را بخوانید.


[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]