آموزش سئو حرفه ای

شنبه 23 بهمن 1400
14:08
یاسر موسوی

در نظر داشته باشید با توجه به هدف اصلی خود میتوانید افزونههای سئو مختلفی را بر روی وردپرس نصب کنید. یوست برای مقابله با انواع مختلفی از محتوا انعطافپذیری خوبی دارد. کپی رایتینگ هم فراموش نشود، محتوا باید به زبان ساده و با صداقت نوشته شود، باید عنوان جذاب داشته باشد و همینطور ابتدای مقاله به شکلی باشد که کاربر را به خواندن کل مقاله ترغیب کند. معروف ترین سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دروپال و جوملا، همگی دارای گزینه هایی برای ساخت وب سایت های بین المللی و چند زبانه هستند که در ساختار سئو و دیتابیس های مشترکشان، مشکلی ایجاد نکنند. در سطح نخست که ما در دوره جامع مدیریت دیجیتال مارکتینگ به آموزش آن میپردازیم، هر آنچه برای حضور قدرتمند کسب و کار خود در فضای دیجیتال نیاز دارید را به شما آموزش میدهیم و زمینه برای یک استارت قدرتمند فراهم میشود. همچنین نحوه عملکرد و میزان کارایی و تاثیر هر یک از آنها را برای شما شرح میدهیم.


سئوی کلاه سیاه میتواند در بهبود جایگاه یک سایت در رتبهبندی گوگل تاثیر سریع و بهسزایی داشته باشد؛ اما جایگاه یک سایت در صدر پیشنهادات گوگل در صورت استفاده از روشهای کلاه سیاه جایگاه قابل اطمینانی نخواهد بود. روش کلاه سفید به روش اصولی و مبتنی بر قوانین گفته می شود. همانطور که میدانید لینکهای شکسته همیشه تاثیر قابل توجهی بر عملکرد وبسایت دارند. بهینه سازی سایت فرآیندی بسیار ارزشمند است که باعث افزایش قابل توجهبینندگان وبسایت خواهد شد. خوانایی سئو : زمانی که قصد بارگزاری یک متن یا محتوایی نوشتاری را در سایت خود داریم ، اغلب ما به دنبال رعایت کردن فاکتورهای بهینه سازی آن و حداکثر نمودن شاخص های سئوی این مقاله خاص هستیم ، دریغ از اینکه عاملی به نام خوانایی سئو نیز در کنارش خودنمایی می کند ، عاملی که با وجود اهمیت فراوان در رتبه دهی به یک مقاله و وبسایت منتشر کننده آن ، معیاری نیز برای انتخاب میان خوب ، بهتر و عالیترین می باشد .

سایر ویژگیها نیز به شما کمک میکند تا پستها و صفحات جداگانه خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. همچنین این افزونه نیز نسخه پریمیوم دارد، اگر میخواهید سایت خود را ارتقا دهید، بهتر است از نسخه پیشرفته این افزونه کمک بگیرید. در ضمن این افزونه برای کاربران مبتدی نیز گزینه خوبی خواهد بود. ناگفته نماند چنین ابزاری برای بالابردن استانداردهای سئو سایت بسیار موثر خواهد بود. به زبان ساده تر ، برخی نوشته ها با وجود کوتاهی ، قوی و موثر ظاهر می شوند و گاهی مقالاتی با وجود صدها صفحه تحقیق ، نظر مخاطبین را جلب نمی کند ؛ درست مثل آن مقاله چند صد صفحه ای معروفی که به دست استاد ” شفیعی کدکنی ” رسید ، نوشته ای که ایشان در موردش گفته بودند : « متعجبم چطور میشود ۷۰۰، ۸۰۰ صفحه رساله نوشت و هیچی نگفت ! بعضی چیزها باید به شیوه قدیمی و با همان تکنیک ها نوشته شوند اما محتوای چندرسانه ای یک ضرورت بی بدلیل است! حال اگر در روند تولید عنوان و نوشتن توضیحات متا، خراب کاری کنید، ممکن است این محاسبه ساده ای که در موردش صحبت کردیم، به مسیر اشتباهی برود. در صورتی که افزونه توتال کش را به درستی نصب و راهاندازی کنید، این افزونه بر روی تم وردپرس یا سایر افزونههای شما تاثیرگذار نخواهد بود.

در مرحله بعد وارد صفحهای میشید که باید مشخص کنید که سایت شما دارای چند نویسنده است یا خیر، اگر در سایت شما چندین نویسنده مشغول فعالیت هستند گزینه بله را انتخاب کنید در غیر این صورت گزینه خیر را انتخاب کنید تا در هنگام افزودن متای نویسنده در سورس صفحات سایر نویسندهها و کاربران مورد بررسی قرار نگیرند. با کمک این افزونه میتوانید عناوین، توضیحات متا، و استفاده از کلمات کلیدی را بررسی کنید. به منظور بهبود نتایج دیجیتال مارکتینگ خود میتوانید از این افزونهها و پارامترهای بهینهسازی وبسایت کمک بگیرید. خب سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چطور می شود که یک سایت به رتبه اول در نتایج اولیه جستجو قراردست می یابد. افزونه سئو پک یکی دیگر از افزونههای عالی برای سئو وردپرس است که مشابه افزونه یوست عمل میکند. به عبارت دیگر این افزونه برای بهینهسازی وبسایتها و محتوای وردپرس در موتورهای جستجو استفاده میشود. این لینکها باعث سردرگمی و کاهش توانایی یک موتور جستجو برای ردیابی وبسایت شما میشود. این افزونه سئو به شما کمک میکند با عناوین و توضیحات متا سایت خود را در موتورهای جستجو نمایش دهید و بهینهسازی وبسایت را تکمیل کنید.

منبع:

[ بازدید : 329 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]