حالت سیاه حالت Instagram (تاریک) چیست ، چگونه این کار را انجام دهیم؟

يکشنبه 24 اسفند 1399
9:55
یاسر موسوی
حالت سیاه حالت Instagram (تاریک) چیست ، چگونه این کار را انجام دهیم؟

اینستاگرام هر روز ویژگی جدیدی را به کاربران خود ارائه می دهد. سرانجام ، ویژگی ارائه شده به کاربران خود حالت سیاه ، یعنی حالت تاریک است. این ویژگی که با نام حالت شبانه اینستاگرام نیز شناخته می شود ، با آخرین به روزرسانی تلفن برای کاربران تلفن دارای سیستم عامل های Android و iOS ارائه شده است. بنابراین اگر از تلفن Android یا iOS استفاده می کنید ، اگر سیستم عامل تلفن خود را به روز کرده اید ، می توانید از این ویژگی نیز استفاده کنید. بنابراین این ویژگی حالت تاریک اینستاگرام چیست که اینقدر محبوب شده است ، چرا مردم آن را خیلی دوست داشتند ، چه ویژگی ها و مزایایی دارد. https://amirhoj.loger.ir/?show-type=new&show-post=512526

حالت تاریک اینستاگرام چیست؟

ویژگی حالت شب اینستاگرام یا به عبارتی حالت تاریک ، در واقع فقط اجازه می دهد تا تمام مناطق سفید اطراف تصاویر صفحه اینستاگرام شما سیاه شود. در تلفن هایی که از سیستم عامل iOS استفاده می کنند ، حالت شب به همه صفحه ها اجازه می دهد تا همه چیز روی زمینه سیاه نشان داده شود. اگر می خواهید ایمیل های خود را به جای سفید روی پس زمینه سیاه ببینید ، اگر می خواهید پیام های خود را روی صفحه سیاه بخوانید ، می توانید این ویژگی حالت شب را در کل تلفن خود اعمال کنید.


حالت شب اینستاگرام چه فایده ای دارد؟

ممکن است بسیاری از افراد با شنیدن نام حالت شبانه اینستاگرام فکر کنند که استفاده از این پس زمینه مزایای مختلفی خواهد داشت. با این حال ، این ویژگی برای کاربر چندان مفید نیست. این فقط یک جلوه بصری متفاوت ایجاد می کند. به عبارت دیگر ، هنگامی که حالت تاریک اینستاگرام را اعمال می کنید ، تلفن شما شارژ کمتری خواهد داشت یا اینترنت شما کمتر خرج نخواهد شد. برخی از مردم تصور می کنند که این ویژگی حذف شده است تا در هنگام نگاه کردن به تلفن ، چشم خسته شود و افراد قبل از خواب کمتر خسته شوند ، اما این یک ایده اشتباه است و با هیچ توضیحی موافق نیست. به طور خلاصه ، ویژگی instagram dark mode فقط جلوه ای متفاوت از نظر بصری ایجاد می کند.


چگونه حالت تاریک اینستاگرام را ایجاد کنیم؟

متأسفانه ، این ویژگی از ویژگیهای خودکار اینستاگرام نیست که برای همه کاربران قابل استفاده باشد. در شرایط عادی ، وقتی اینستاگرام به روزرسانی کرد یا ویژگی جدیدی را در دسترس قرار داد ، این ویژگی به طور خودکار در صفحه کاربر نمایش داده می شود. با این حال ، ویژگی حالت تاریک ویژگی است که شما باید آن را از طریق تنظیمات روی تلفن خود ایجاد کنید. تنظیمات مختلف را می توان به روش های مختلف در تلفن های iOS و Android انجام داد.


چگونه حالت iOS سیاه را (حالت تاریک) در iOS 13 ایجاد کنیم؟

iOS 13 در حال حاضر به روزترین سیستم عامل دستگاههایی است که از سیستم عامل iOS یعنی iPhone و iPad استفاده می کنند. برای استفاده از این ویژگی اینستاگرام ، باید از بروزترین سیستم عامل گوشی خود استفاده کنید. اگر سیستم عامل شما به روز نیست ، ابتدا به قسمت تنظیمات تلفن خود بروید تا تلفن خود را به روز کنید. روی بخش عمومی یا کلی تنظیمات ضربه بزنید. وقتی وارد اینجا می شوید ، گزینه هایی مانند به روزرسانی نرم افزار (به روزرسانی سیستم عامل) را مشاهده خواهید کرد. از این گزینه ها روی به روزرسانی سیستم عامل کلیک کنید. اگر تلفن شما به روز نشده است ، یعنی در اینجا یک علامت قرمز وجود دارد. علاوه بر این ، گزینه بارگیری و نصب فعال خواهد بود. اگر تلفن شما قبلاً به روز شده است ، نمی توانید یک به روزرسانی جدید بارگیری کنید ، این بدان معناست که گزینه بارگیری و نصب فعال نیست.


برای فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام ، پس از به روزرسانی تلفن خود ، به قسمت تنظیمات بروید. در منوی تنظیمات ، قسمت صفحه و روشنایی را انتخاب کنید. روی گزینه تاریک حالت در منویی که هنگام ضربه زدن روی اینجا ظاهر می شود کلیک کنید. این حالت تاریک که برای اینستاگرام انتخاب می کنید ، پس زمینه بسیاری از برنامه هایی را که در تلفن خود استفاده می کنید تغییر می دهد. می توانید این حالت تاریک را تنظیم کنید تا در صورت تمایل در ساعات خاصی از روز استفاده شود. در صورت تمایل می توانید این ویژگی را در طول روز فعال کنید.


چگونه از حالت تاریک اینستاگرام در تلفن های اندرویدی استفاده کنیم؟

حالت تاریک اینستاگرام در گوشی های اندرویدی نیز همانند تلفن های iOS از قسمت تنظیمات انجام می شود. برای توضیح مرحله به مرحله ، می توانید به صورت زیر عمل کنید:


ابتدا فروشگاه google play را در تلفنهای اندرویدی خود باز کنید. برنامه instagram را در این صفحه پیدا کنید و آن را باز کنید. با دیدن پیوستن به بتا به پایین پیمایش کنید ، روی آن ضربه بزنید.

پس از اتمام این مراحل ، روی بخش بازیها و برنامه های من در تلفن خود کلیک کنید. بعد از پیدا کردن برنامه اینستاگرام در این بخش ، روی دکمه نصب کلیک کنید.

سپس به جستجوی تلفن خود بروید. حالت شب یا حالت تاریک را در قسمت جستجو تایپ کنید و جستجو کنید. گزینه های دیگری پیدا خواهید کرد. در تنظیماتی که ظاهر می شود حالت تاریک یا حالت شب را انتخاب کنید. سپس ، هنگامی که برنامه Instagram را باز می کنید ، اکنون می توانید از Instagram خود در حالت تاریک استفاده کنید.

با رفتن به حالت تاریک روی تلفن ، همه رنگ ها تغییر می کنند. به عبارت دیگر ، متن سفید به رنگ سیاه و متن سیاه با رنگ سفید ظاهر می شود. برای استفاده از ویژگی تغییر رنگ اینستاگرام ، باید رنگ ها را در تمام تنظیمات تلفن خود تغییر دهید. بنابراین در این حالت ، پس زمینه تلفن شما سیاه خواهد بود ، از جمله پس زمینه هایی که هنگام تایپ پیامک خود استفاده می کنید. متأسفانه ، شما نمی توانید این ویژگی را تغییر دهید و فقط از Instagram در حالت تاریک استفاده کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید بسیاری از سرویس های رسانه های اجتماعی را خریداری کنید ، به عنوان مثال ، می توانید به راحتی پایه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید. برای جزئیات بیشتر ، این صفحه را بررسی کنید ،

در این مقاله ، ما به وضوح به این سوال پاسخ داده ایم که چگونه اینستاگرام را به حالت تاریک تغییر دهیم. اگر سوالی دارید ، فقط با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع:

https://bloggermemeber.medium.com/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-e6bc7dd554ec


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]