بهترین روش برای افزایش لایک و ویو پیج اینستاگرام در سال 2021

چهارشنبه 18 فروردين 1400
10:26
یاسر موسوی

خرید لایک ایرانی ارزان اینستاگرام سلام ادز شاید شلوغ ترین و بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باشد. این ، بازدید کنندگان برنامه ششم محبوب ترین تلفن همراه، با بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. با این حال، چندان ، تی فقط با مخاطب بزرگ است که باعث نمایش مشخصات عمومی پلت فرم بازاریابی مناسب برای رشد.

اینستاگرام یک پلت فرم کاملاً هدفمند و بازاریابی بصری است که به شما امکان می دهد مخاطبان دائمی ایجاد کنید. اما با بسیاری از شرکت ها در تلاش برای تعامل پست، چگونه می توانم شما شیر گرفتن ، سهم؟

نامزدی اینستاگرام

قبل از اینکه ما کشف کردن که چگونه به جمع آوری پیروان اینستاگرم واقعی، اجازه دهید ، بازدید کنندگان در نظر گرفتن آنچه تعامل نمایش مشخصات عمومی است؟

در رسانه های اجتماعی، نرخ مشارکت به عنوان یک راه برای اندازه گیری پیروان در نظر گرفته ، وفاداری به نام تجاری خود را. اما آیا شما آن را بدانید ، نیست در مورد چگونگی بزرگ مخاطبان خود را دارد، و نه مدرک خود را از درگیری با نام تجاری خاص خود را که مسائل؟ تعامل آنها با محتوای شما کلیدی است. پیروان خود را ، تعامل و علاقه در فیلم های خود را، داستان، و عکس هایی که شمارش به سمت موفقیت. معیارهای داده مانند نرخ تعامل هنگامی که در تبلیغات پرداخت می کنید ، مفید هستند. چطور؟

اگر نام تجاری شما دارای نرخ مشارکت بالا، شما ، خواهید در یک مکان بهتر برای مذاکره با سفیر نام تجاری و influencers که می تواند بر روی تبلیغات می شود از طرف خود را در نرخ پایین تر است. به همین ترتیب ، تأثیرگذارانی که پیروان خود را درگیر کرده اند می توانند نرخ بالاتری را از مشتریان احتمالی بخواهند.

حالا اجازه دهید ، بازدید کنندگان را مورد بررسی قرار چگونه به افزایش تعامل نمایش مشخصات عمومی.

در اینجا 14 استراتژی وجود دارد که می تواند فالوور و پسندیدن اینستاگرام را افزایش دهد:

1. هشتگهای اهرمی.

هشتگ ها سلاح قدرتمندی در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام هستند. هشتگ های مرتبط و دقیق به کسب و کار شما کمک می کند تا به مخاطبان مناسب برسد و خرید فالوور پاپ آپ اینستاگرام را افزایش دهد. با این حال ، شما همچنان باید از هشتگ های مناسب برای بهترین تأثیر استفاده کنید. می توانید از ابزارهای تحقیقاتی مانند Hashtags For Likes استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کند هشتگ هایی را برای جایگاه و نام تجاری خود پیدا کنید. به سادگی یک برچسب را در قسمت جستجو وارد کنید و شما ، بلافاصله خواهید به دست آوردن آمار مفید است. این ابزاری مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند بیشترین هشتگ ها را بدون مداخله دستی پیدا کند. این به سادگی به نام کاربری اینستاگرام شما نیاز دارد. هشتگهایی که استفاده می کنید باید با پست ها ، محصولات ، مارک تجاری و پیامی که می خواهید ارتباط برقرار کنید مرتبط باشد. ابزاری مانند HashtagsForLikes به شما کمک می کند تا به مخاطبان مورد نظر خود برسید.

2. محتوای معنی دار را منتشر کنید.

ارسال مطالب مفید بهترین راه برای به دست آوردن پیروان واقعی اینستاگرام است. این نوع محتوا باعث ایجاد انگیزه در کاربران می شود تا با نام تجاری شما درگیر شوند. این چندان ، تی فقط نوشتن شرح تصاویر و فریبنده و تصویر است، اما نوع محتوا و همچنین. شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که ارزش واقعی محصول را برای کاربران خود نشان دهد.

به عنوان مثال: اگر شما یک کسب و کار حیوان خانگی آبگرم، شما می توانید قبل و بعد از عکس از حیوانات خانگی که آبگرم خود را استفاده کرده اند را به اشتراک بگذارید : بازدید کنندگان خدمات است. شما همچنین می توانید مشتریان خود را ، داستان های موفقیت را به همراه عکس.

3. میزبان مسابقات و هدایا.

یکی از بهترین اتفاقاتی که در اینستاگرام رخ می دهد این است که کاربری دوست خود را در نظر شما برچسب گذاری کند. این برچسب های نظر در افزایش پسندیدن های اینستاگرام و در نتیجه تعامل شما معجزه می کند. این بلافاصله اعضای جدیدی را به دنبال کنندگان شما اضافه می کند. شما می توانید با اجرای دائمی مسابقات و مسابقات مختلف از این نظرات نهایت استفاده را ببرید.

اما چگونه می توانید نتایج تبلیغاتی را برنامه ریزی و ارسال کنید؟

خوشبختانه ابزارهایی برای این کار نیز وجود دارد. VYPER یکی از این ابزارهاست. در VYPER ، می توانید یک صفحه فرود برای مسابقه یا مسابقه خود طراحی کنید. با ابزار ساخت صفحه کشیدن و رها کردن آن ، می توانید صفحه فرود خود را بدون هیچ گونه دانش قبلی در زمینه کدگذاری ایجاد کنید . به شما امکان می دهد با سهولت سرنخ های خود را جمع کنید.

مثال: شما می توانید در جایی که از کاربران درخواست می کنید دیگران را در ازای یک هدایا برچسب گذاری کنند ، میزهای معمول را میزبانی کنید.

4. از داستان های اینستاگرام استفاده کنید.

آیا می دانید تقریباً 300 میلیون نفر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند؟ این کاربران نزدیک به سی دقیقه را در صفحه Instagram Stories می گذرانند. بنابراین چه راهی بهتر برای به اشتراک گذاشتن فالوورهای اینستاگرام خود از به اشتراک گذاشتن فیلم های شکوفه دار و عکس های پشت صحنه با آنها؟

مثال: مارک اتومبیل رنو از Instagram Stories برای تبلیغ مدل Twingo Midnight خود به هزاره ها استفاده کرد.

5- از برچسب های جغرافیایی استفاده کنید.

می توانید از برچسب های جغرافیایی به همراه هشتگ استفاده کنید تا داستان ها و پست های خود را قابل شناسایی کنید. مشاغل محلی می توانند با افزودن این موارد به پست ها بیشترین استفاده از برچسب های جغرافیایی را داشته باشند. استفاده از برچسب های جغرافیایی شما را قادر می سازد تا با پستهای کاربران واقع در همان مجاورت فیزیکی ارتباط برقرار کنید. برچسب های جغرافیایی به ویژه برای مشاغل ارائه دهنده خدمات مفید هستند.

6. از مضامین Feed Instagram استفاده کنید.

این موارد به جذابیت بصری در پست های اینستاگرام شما کمک می کند . این ویژگی جذابیت بیشتری به برند شما می بخشد و مطمئناً لایک و دنبال کنندگان اینستاگرام را افزایش می دهد. این گزینه ها از یک تم ساده سفید و سیاه گرفته تا چیزی بسیار رنگارنگ و پیچیده را شامل می شود.

اگر کسب و کار شما روی یک محصول تکراری متمرکز باشد ، می توانید یک موضوع مونو را انتخاب کنید.

فیلترهای مناسب را پیدا کنید

7. فیلترهای مناسب را پیدا کنید.

این پلتفرم همه چیز در مورد اغوای مخاطبان با یک مشت بصری است. یک راه ساده برای دستیابی به این موفقیت داشتن فیلترهای اینستاگرام است. هر فیلتر جذابیت طراحی خاص خود را دارد. اینها بعد جدیدی به پست های شما اضافه می کنند. برخی از فیلترهای معروف عبارتند از:

8. از موارد برجسته داستان در نمایه استفاده کنید.

به محض ورود بازدید کننده به صفحه شما ، تنها چند ثانیه زمان وجود دارد که می توانید آنها را به دنبال کنندگان اینستاگرام تبدیل کنید. ویژگی "موارد برجسته " به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت طول می کشد. با این حال ، یک Highlight مدت زمان یک داستان را افزایش می دهد و بازدیدکنندگان شما را به خود جلب می کند.

9. از طریق نظر با پیروان درگیر شوید.

یک روش موثر برای افزایش تعامل با تعامل با کاربرانی است که پست های شما را نظر می دهند و دوست دارند. وقت هر روز برای ارسال نظرات و ، بحث ، به مخاطبان خود را.

این چگونه به شما کمک می کند؟

نخست، هنگامی که شما به یک کاربر پاسخ : بازدید کنندگان نظرات، آنها را احساس خاص است. این کار احتمال وفادار ماندن آنها به شما و در نتیجه تعامل منظم با حساب اینستاگرام شما را افزایش می دهد. این روش تعاملات Instagram را به طور پیوسته افزایش می دهد.

10. با حساب های مشابه تعامل داشته باشید.

این یک تدبیر هوشمندانه است که به شما کمک می کند از نزدیک رقیبان را زیر نظر بگیرید. این یک گام فراتر از " جاسوسی " در حساب های رقبا است . تعامل با حساب های مشابه به شما امکان می دهد انواع محتوایی را که ارسال می کنند رصد کنید. همچنین به شما امکان می دهد با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

برای استفاده از این روش ، حساب های اینستاگرام را پیدا کنید که مشابه حساب های شما هستند. با پیروان خود " صحبت کنید " ، حتی با کاربرانی که مرتباً نظرات خود را روی تصاویر و پست های خود ارسال می کنند. شما ، خواهید بود تماس با توجه به نوع روابط شما می توانید در این راه شکل گرفته است. آنها ، دوباره هم رفتن به پیدا کردن جالب مطالب خود را و جذاب است.

11. زمان ارسال آزمون.

یک استراتژی که می تواند پیروان واقعی اینستاگرام را تقویت کند این است که در زمان مناسب در صفحه کسب و کار خود پست کنید. وقتی اکثر پیروان شما احتمالاً در فیدهای پست خود هستند ، می توانید با انتشار محتوا از مشارکت ها بهره ببرید.

چگونه زمان مناسب ارسال را پیدا می کنید؟

شما نمیتوانید نمایش مشخصات عمومی استفاده ، بازدید کنندگان ابزار تحلیلی. این به شما یک تصویر واضح درباره زمان بازدید مخاطبان شما از طریق اینترنت می دهد. هنگامی که در آن زمان پست می کنید ، در عرض چند دقیقه پس از ارسال ، فعالیت های بیشتری کسب خواهید کرد. این بیشتر از آن مشارکتهایی است که بعداً بدست آورده اند. شما می توانید یک اقدام فعال بردارید و از ابزاری مانند ناشر رسانه های اجتماعی Sprout Social استفاده کنید . این ابزار به شما امکان می دهد پست هایی را که بعداً منتشر می شوند ، برنامه ریزی کنید.

12. به خستگی پیروان توجه کنید.

اینستاگرام درباره تعاملات و گفتگوی خرد نیست. این همان چیزی است که توییتر در مورد آن است. در عوض ، این تعامل با انتشار محتوای با کیفیت بالا انجام می شود. چه کاری می توانی انجام بدهی؟

محدودیت ارسال یک تا دو فیلم یا عکس در روز را حفظ کنید. اگر پست خود را پست کنید ، می توانید به نرخ تعامل ناشی از خستگی پیروان آسیب برساند. اگر فالورهای اینستاگرام شما را مرتباً هرزنامه فرض کنند ، شما از دست خواهید داد. این در نهایت منجر به کاهش درگیری می شود.

13. CTA را به پست خود اضافه کنید.

این یک عمل ساده است که در آن شما از افراد زیر درخواست نظر می کنید. سپس می توانید آنها را به تعامل با شما دعوت کنید. این بسیار سودمند است. به همین دلیل گنجاندن فراخوان برای اقدام در زیرنویس های پست بسیار مهم است.

CTA ها می توانند به چه چیزی برسند؟

آنها بازدید کنندگان را از طریق نظرات تشویق می کنند تا درگیر شوند. این آنها را ترغیب می کند که وقت بیشتری را برای پست شما صرف کنند. این یک روش ساده و در عین حال موثر برای تقویت تعامل اینستاگرام و در نتیجه رشد است. با استفاده از این روش ، این روش را در صفحه خود اعمال کنید.

14. اندازه گیری و بهینه سازی کنید.

برای اطمینان از شما ، دوباره انجام همه چیز به درستی، به طور مداوم تجزیه و تحلیل داده های خود را. سپس متناسب با آن بهینه سازی کنید. با دانستن آنچه شما ، انجام می دهند اشتباه است، شما می توانید نرخ تعامل نمایش مشخصات عمومی خود را بهبود بخشد.

چه مراحلی را می توانید بردارید؟

استفاده از نمایش مشخصات عمومی ، ابزار به بررسی مطالب خود را ، عملکرد است. همچنین شما میتوانید با خرید لایک خارجی اینستاگرام به شما تصویری از رفتار مخاطب می دهد. با این حال ، برای انجام این کار به یک حساب کاربری Instagram نیاز دارید. همچنین می توانید با وارد کردن نام نمایه خود در ماشین حساب تعامل ، میزان تعامل برند خود را ارزیابی کنید.

آیا آماده تقویت تعامل در اینستاگرام هستید؟

برای افزایش لایک و دنبال کنندگان اینستاگرام ، باید نرخ تعامل در بستر اینستاگرام را بهبود ببخشید. با استراتژی های ذکر شده در این وبلاگ آزمایش کنید. ما را در جریان روند ماجرا قرار دهید!


[ بازدید : 282 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]