بهترین درب توری مگنتیک ایرانی

يکشنبه 8 فروردين 1400
9:36
یاسر موسوی
بهترین درب توری مگنتیک ایرانی


اگر محصولات برند درپلاست نگاهی بیندازید خواهید دید در تولید انواع درب توری مگنتیک این برند، ارتفاع همگی یکسان در نظر گرفته شده است که در حدود 230 سانتی متر است و عرض های متنوعی برای آسایش خریدار در انتخاب عرض مورد نظر در نظر گرفته شده است.

https://doorplast.ir/

دور دوزی های محکم و زیبای درب های توری مگنتیک این برند از دیگر ویژگی های محصولات این برند می باشد که موجب استحکام و ماندگاری بالای این محصولات می شود.

بهترین درب توری مگنتیک ایرانی | درپلاست

یکی از روش های مرسوم برای خلاصی از شر حشرات استفاده از شحره کش های شیمیایی می باشد اما بسیاری از افراد به دلیل اهمیت به سلامت محیط ترجیح می دهند، درب های ورودی ساختمان خود را باز نکنند تا ازورود حشرات به داخل ساختمان جلوگیری کنند.


اگر شما از جمله افرادیمی باشید که به نسیم های خنک آخر شب یا اول صبح روزهای تابستان علاقه مند می باشید و اما به دلیل حشرات پرنده ترجیح می دهید درب ها را باز نکنید، به شما پیشنهاد می کنیم از درب توری مگنتیک ایرانی برند درپلاست استفاده کنید.

این درب ها یکی از ابزار های سلامت محیط می باشند که دارای طراحی هوشمندانه و مفیدی بوده. این درب ها دارای مگنت های قوی بودن که تردد آسان از آنها را برای افراد بدون دخالت دست فراهم آورده است.

این مدل درب مگنتیک مناسب برای ورودی انواع ساختمان های با حجم تردد بالا می باشد، و قابلیت نصب بر روی انواع چهارچوب را داشته و نیاز به حضور نصاب یا ابزار خاصی نمی باشد. درپلاست بزرگ ترین تولید کننده درب های مگنتیک ایرانی می باشد.


از دلایل اصلی برتری برند درپلاست با سای برند های مشابه خارجی می توان به طراحی و تولید بر اساس سبک خانه های ایرانی اشاره کرد. برای خرید عمده درب توری مغناطیسی برند درپلاست می توانید به لینک خرید موجود در صفحه مراجعه کنید.


پرده توری برند درپلاست که با استفاده از متریال درجه یک توانسته است محصولی قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی تولید کند، این پرده با استفاده ا پرده توری فایبر گلاس تولید شده و از ورود هرگونه حشره و موجودات موذی جلوگیری خواهد کرد.

ارتفاع کلیه درب های توری برند درپلاست، 230 سانتی متر می باشد ک متناسب با سبک معماری خانه های ایرانی می باشد.

به چه دلیل درب توری مگنتیک ایرانی بخریم؟

در کنار گرمای هوا در روزهای گرم تابستان و داغی آفتاب، میوه های رنگارنگ و خنکای نسیم دم صبح لذت خاصی داشته به طوری که هر کسی حاضر است برای لحظاتی خواب شیرین دم صبح روزهای تابستانی را تجربه کند، اما با مزاحمت حشره هایی موذی چه باید کرد؟

برای بهرمندی از هوای خنک و با طراوت دم صبح و آخر شب در تابستان نیاز به باز گذاشتن درب ها و پنجره ها می باشد که خود موجب هجوم ورود حشرات به داخل ساختمان می شود، اما شما می توانید با استفاده از درب توری مگنتیک براحتی این مشکل را حل کنید.



شاید برای شما سوال پیش بیاید که درب توری مگنتیک چیست؟ این درب ها نصل جدیدی از توری های درب و پنجره می باشند که با استفاده از توری فایبر گلاس تولید می شوند و در مقابل رطوبت مقاوم بوده و از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار می باشند.


برچسب ها: پرده مغناطیسی ,
[ بازدید : 289 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]