آیا فیلم های انگلیسی به یادگیری ما کمک می کنند؟

شنبه 8 آذر 1399
12:40
یاسر موسوی

مقدمه یادگیری با فیلم های انگلیسی

یکی از محبوب ترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی، تماشای فیلم های انگلیسی است. از آن جایی که یادگیری زبان انگلیسی با این روش طرفداران زیادی دارد، لازم دانستم تا قسمتی از تجربیات خودم در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.


اگر می خواهید با سیستم نمره دهی آیلتس آشنایی بیشتری پیدا کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


در واقع نمی توان گفت که یادگیری زبان با تماشای فیلم های انگلیسی، روشی قاطع و صد در صدی است. زیرا افراد زیادی هستند که با تماشای فیلم های انگلیسی، یادگیری زیادی ندارند. امروز می خواهیم درباره عوامل موثر در یادگیری با استفاده از فیلم های انگلیسی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.


برای آشنایی با دیگر روش های تقویت زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک کنید.


یادگیری زبان با فیلم های انگلیسی

همان طور که گفته شد، این روش از یادگیری زبان انگلیسی طرفداران زیادی دارد. اما برای همه به صورت یکسانی نمی تواند موثر باشد.

در فیلم های انگلیسی زبان، لغات و اصطلاحات رایج و کاربردی استفاده می شود. یادگیری این عبارت ها می تواند کمک زیادی به گسترش دانش زبانی شما کند. اگر می خواهید با تماشای فیلم های انگلیسی زبان را یاد بگیرید، باید به این نکته توجه داشته باشید. زبان آموزانی که سطح بالایی داشته و از مهارت های شنیداری خوبی برخوردار هستند، می توانند به خوبی این اصطلاحات را متوجه شوند. حتی اگر این فیلم ها را با زیرنویس نگاه کنند، باز هم می توانند قسمت هایی از فیلم را صرفا با شنیدن متوجه شوند.


برای آغاز دوره آموزشی خود، مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید.


اما زبان آموزانی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده و هنوز سطح زبان خوبی ندارند، نمی توانند به اندازه دسته اول یادگیری داشته باشند. بنابراین ممکن است متوجه داستان فیلم نشوند و پس از مدتی از این کار زده شوند. در واقع افرادی که زبان خوبی دارند، از هر یک ساعت فیلم، می توانند نصف آن را متوجه شوند. این میزان از یادگیری راضی کننده است. اما افرادی که زبان خوبی ندارند، ممکن است از هر یک ساعت فقط ده دقیقه آن را متوجه شوند! یا حتی کمتر! این میزان یادگیری نسبت به زمانی که اختصاص داده شده، کافی نیست! در واقع با مطالعه کردن و یا انجام فعالیت های دیگر در بازه زمانی یک ساعت، می توانند یادگیری بیشتری داشته باشند! پس تماشای فیلم های انگلیسی به همه زبان آموزان توصیه نمی شود!

اگر می خواهید دوره آماده سازی خود برای شرکت در آزمون آیلتس را شروع کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]