Why buy Telegram votes for your business

پنجشنبه 28 اسفند 1399
14:42
یاسر موسوی
 Why buy Telegram votes for your business

Why buy Telegram votes for your business

https://adsmember.com/buy-telegram-votes/

There are various benefits of buying Telegram Votes and we have discussed all of these benefits in detail. With telegram votes, you can grab the attention of your customers and get more

Buy Telegram Account: https://adsmember.com/buy-telegram-account/

audience towards your company.


These attractions will help you increase brand awareness. Plus, according to expert surveys, it's a great way to set yourself apart from your competition. To use the voting techniques on your telegram group, you only need to complete two things: the first is to create a relevant pole and and the second is to target the right customers for the survey.


Buy Telegram Views: https://adsmember.com/buy-telegram-views/

or dissident groups, Russia wanted to censor this program.


Such a political decision raises many questions for other governments. Nevertheless, the privacy policy applied by Pavel Durov (the creator of Telegram) remains the first factor in this controversy. Indeed, it is this refusal to provide Russian leaders with user information that prompted this application to censor the application.

On the Internet side, the controversial application is attracting more and more curious people. However, the security of the application is contrasted by the difficulty of uninstalling and deleting personal data.


How to remove Telegram step by step?

Since the beginning of 2019, new features have been added to Telegram. Perhaps one of the most relevant is the ability to delete personal data from an account. However, several operations are necessary to erase this sensitive information. You have two options:


1st option: plan the deletion of the account

Initially, Telegram is set to delete all information about your account after 6 consecutive months of non-use. Thus, all sent messages and other shared documents will be deleted after this period. A few manipulations will shorten this period.


For that :


1. Tap the "menu" icon (located at the top left of your screen).


2. Choose “Settings”.


3. Select “Privacy and Security”.


Privacy settings on Telegram


4. In the “Automatically Delete My Account” section, tap “If Away for 6 months”.


Security settings on Telegram


5. A new window will allow you to choose between 1, 3, 6 months or 1 year.


Selecting the time you want to delete Telegram


Obviously, this method requires inactivity for almost 4 weeks to finalize the deletion of your information.


2nd option: manually erase your data

First, be aware that there is no option to manually delete your information from the Telegram application. Indeed, the use of a device connected to the Internet is essential to proceed with the deletion of your data, you will have to go to a specific link. Obviously, your smartphone will do well for this manipulation.


1. Open your Internet browser.


2. Enter the address "https://my.telegram.org/auth?to=deactivate".


3. A new page will ask for the international telephone number associated with the Telegram account (replace the first "0" by "+33" if you live in Metropolitan France).


remove Telegram


4. After entering this information, click on “Sign In”.


5. A few moments later, an SMS will be sent to you, containing a validation code.


6. Go back to your web browser page, then enter the 6 digits of the code received by SMS.


7. A new window will appear, asking for information about your motivations. However, this step is optional, you can ignore it by clicking on "Delete My Account".


delete Telegram account


8. Finally, a last step will be to confirm the process. Press "Yes, delete my account" to permanently delete your data.


delete Telegram account - last step


Can I restore a deleted user account?

Deleting a Telegram account should be carefully considered. Indeed, when a user validates this process, all personal data stored in the cloud is erased. In other words, the recovery of media or textual content will become impossible.


Likewise, the creation of a new Telegram account requires a delay which can vary from 2 to 5 days after having carried out the deactivation of your previous account. No need to be alarmed by seeing certain inaccessibility notifications during this period.



[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حالت سیاه حالت Instagram (تاریک) چیست ، چگونه این کار را انجام دهیم؟

يکشنبه 24 اسفند 1399
9:55
یاسر موسوی
حالت سیاه حالت Instagram (تاریک) چیست ، چگونه این کار را انجام دهیم؟

اینستاگرام هر روز ویژگی جدیدی را به کاربران خود ارائه می دهد. سرانجام ، ویژگی ارائه شده به کاربران خود حالت سیاه ، یعنی حالت تاریک است. این ویژگی که با نام حالت شبانه اینستاگرام نیز شناخته می شود ، با آخرین به روزرسانی تلفن برای کاربران تلفن دارای سیستم عامل های Android و iOS ارائه شده است. بنابراین اگر از تلفن Android یا iOS استفاده می کنید ، اگر سیستم عامل تلفن خود را به روز کرده اید ، می توانید از این ویژگی نیز استفاده کنید. بنابراین این ویژگی حالت تاریک اینستاگرام چیست که اینقدر محبوب شده است ، چرا مردم آن را خیلی دوست داشتند ، چه ویژگی ها و مزایایی دارد. https://amirhoj.loger.ir/?show-type=new&show-post=512526

حالت تاریک اینستاگرام چیست؟

ویژگی حالت شب اینستاگرام یا به عبارتی حالت تاریک ، در واقع فقط اجازه می دهد تا تمام مناطق سفید اطراف تصاویر صفحه اینستاگرام شما سیاه شود. در تلفن هایی که از سیستم عامل iOS استفاده می کنند ، حالت شب به همه صفحه ها اجازه می دهد تا همه چیز روی زمینه سیاه نشان داده شود. اگر می خواهید ایمیل های خود را به جای سفید روی پس زمینه سیاه ببینید ، اگر می خواهید پیام های خود را روی صفحه سیاه بخوانید ، می توانید این ویژگی حالت شب را در کل تلفن خود اعمال کنید.


حالت شب اینستاگرام چه فایده ای دارد؟

ممکن است بسیاری از افراد با شنیدن نام حالت شبانه اینستاگرام فکر کنند که استفاده از این پس زمینه مزایای مختلفی خواهد داشت. با این حال ، این ویژگی برای کاربر چندان مفید نیست. این فقط یک جلوه بصری متفاوت ایجاد می کند. به عبارت دیگر ، هنگامی که حالت تاریک اینستاگرام را اعمال می کنید ، تلفن شما شارژ کمتری خواهد داشت یا اینترنت شما کمتر خرج نخواهد شد. برخی از مردم تصور می کنند که این ویژگی حذف شده است تا در هنگام نگاه کردن به تلفن ، چشم خسته شود و افراد قبل از خواب کمتر خسته شوند ، اما این یک ایده اشتباه است و با هیچ توضیحی موافق نیست. به طور خلاصه ، ویژگی instagram dark mode فقط جلوه ای متفاوت از نظر بصری ایجاد می کند.


چگونه حالت تاریک اینستاگرام را ایجاد کنیم؟

متأسفانه ، این ویژگی از ویژگیهای خودکار اینستاگرام نیست که برای همه کاربران قابل استفاده باشد. در شرایط عادی ، وقتی اینستاگرام به روزرسانی کرد یا ویژگی جدیدی را در دسترس قرار داد ، این ویژگی به طور خودکار در صفحه کاربر نمایش داده می شود. با این حال ، ویژگی حالت تاریک ویژگی است که شما باید آن را از طریق تنظیمات روی تلفن خود ایجاد کنید. تنظیمات مختلف را می توان به روش های مختلف در تلفن های iOS و Android انجام داد.


چگونه حالت iOS سیاه را (حالت تاریک) در iOS 13 ایجاد کنیم؟

iOS 13 در حال حاضر به روزترین سیستم عامل دستگاههایی است که از سیستم عامل iOS یعنی iPhone و iPad استفاده می کنند. برای استفاده از این ویژگی اینستاگرام ، باید از بروزترین سیستم عامل گوشی خود استفاده کنید. اگر سیستم عامل شما به روز نیست ، ابتدا به قسمت تنظیمات تلفن خود بروید تا تلفن خود را به روز کنید. روی بخش عمومی یا کلی تنظیمات ضربه بزنید. وقتی وارد اینجا می شوید ، گزینه هایی مانند به روزرسانی نرم افزار (به روزرسانی سیستم عامل) را مشاهده خواهید کرد. از این گزینه ها روی به روزرسانی سیستم عامل کلیک کنید. اگر تلفن شما به روز نشده است ، یعنی در اینجا یک علامت قرمز وجود دارد. علاوه بر این ، گزینه بارگیری و نصب فعال خواهد بود. اگر تلفن شما قبلاً به روز شده است ، نمی توانید یک به روزرسانی جدید بارگیری کنید ، این بدان معناست که گزینه بارگیری و نصب فعال نیست.


برای فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام ، پس از به روزرسانی تلفن خود ، به قسمت تنظیمات بروید. در منوی تنظیمات ، قسمت صفحه و روشنایی را انتخاب کنید. روی گزینه تاریک حالت در منویی که هنگام ضربه زدن روی اینجا ظاهر می شود کلیک کنید. این حالت تاریک که برای اینستاگرام انتخاب می کنید ، پس زمینه بسیاری از برنامه هایی را که در تلفن خود استفاده می کنید تغییر می دهد. می توانید این حالت تاریک را تنظیم کنید تا در صورت تمایل در ساعات خاصی از روز استفاده شود. در صورت تمایل می توانید این ویژگی را در طول روز فعال کنید.


چگونه از حالت تاریک اینستاگرام در تلفن های اندرویدی استفاده کنیم؟

حالت تاریک اینستاگرام در گوشی های اندرویدی نیز همانند تلفن های iOS از قسمت تنظیمات انجام می شود. برای توضیح مرحله به مرحله ، می توانید به صورت زیر عمل کنید:


ابتدا فروشگاه google play را در تلفنهای اندرویدی خود باز کنید. برنامه instagram را در این صفحه پیدا کنید و آن را باز کنید. با دیدن پیوستن به بتا به پایین پیمایش کنید ، روی آن ضربه بزنید.

پس از اتمام این مراحل ، روی بخش بازیها و برنامه های من در تلفن خود کلیک کنید. بعد از پیدا کردن برنامه اینستاگرام در این بخش ، روی دکمه نصب کلیک کنید.

سپس به جستجوی تلفن خود بروید. حالت شب یا حالت تاریک را در قسمت جستجو تایپ کنید و جستجو کنید. گزینه های دیگری پیدا خواهید کرد. در تنظیماتی که ظاهر می شود حالت تاریک یا حالت شب را انتخاب کنید. سپس ، هنگامی که برنامه Instagram را باز می کنید ، اکنون می توانید از Instagram خود در حالت تاریک استفاده کنید.

با رفتن به حالت تاریک روی تلفن ، همه رنگ ها تغییر می کنند. به عبارت دیگر ، متن سفید به رنگ سیاه و متن سیاه با رنگ سفید ظاهر می شود. برای استفاده از ویژگی تغییر رنگ اینستاگرام ، باید رنگ ها را در تمام تنظیمات تلفن خود تغییر دهید. بنابراین در این حالت ، پس زمینه تلفن شما سیاه خواهد بود ، از جمله پس زمینه هایی که هنگام تایپ پیامک خود استفاده می کنید. متأسفانه ، شما نمی توانید این ویژگی را تغییر دهید و فقط از Instagram در حالت تاریک استفاده کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید بسیاری از سرویس های رسانه های اجتماعی را خریداری کنید ، به عنوان مثال ، می توانید به راحتی پایه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید. برای جزئیات بیشتر ، این صفحه را بررسی کنید ،

در این مقاله ، ما به وضوح به این سوال پاسخ داده ایم که چگونه اینستاگرام را به حالت تاریک تغییر دهیم. اگر سوالی دارید ، فقط با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع:

https://bloggermemeber.medium.com/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-e6bc7dd554ec


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا فالوور خارجی با کیفیت بخریم ؟

يکشنبه 10 اسفند 1399
13:56
یاسر موسوی
چرا فالوور خارجی با کیفیت بخریم ؟
چرا فالوور خارجی با کیفیت بخریم ؟
امروزه با گسترش استفاده مردم از تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی، کسب و کارهای آنلاین رونقی بیش از پیش دارند. این کسب و کارها در بستر های مخفی اعم از وب‌سایتها، تلگرام، اینستاگرام و... شکل می‌گیرند.
اما در این میان اینستاگرام میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا دسترسی به آن راحت از وب سایت و تلگرام می‌باشد. با ما همراه باشید تا راه های افزایش و خرید فالوور خارجی برای مقاصدی چون فروش و... را بررسی نماییم. لازم به ذکر است که فالوور خارجی به افرادی اطلاق می‌شود که واقعی و فعال بوده و از کشور یا شهرهای دیگر می‌باشند. هر چه کیفیت این فالوور ها بیشتر باشند صفحه ما پر مخاطب تر و فعال تر می‌شود و ما را به اهدافمان از قبیل فروش یا محبوبت کسب و کار یا صفحه شخصی بیشتر میکند. با دیجی فالوور همراه باشید

فالوور خارجی چیست؟
فالوور خارجی به معنای دنبال کننده غیر ایرانی گفته میشود که از کشور های مختلف صفحه اینستاگرام شما را فالوور میکنند تا از فعالیت شما آگاه باشند.

زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوورهای غیر ایرانی شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بگذارند.

به چه دلیل فالوور خارجی بخریم؟
شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور با کیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز به شمار می‌آید.

یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما این‌گونه معنی می‌کنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل‌شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.


شما با خرید فالوور خارجی برای یک صفحه تجاری، در واقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

داشتن فالوور به خودی خود موجب جذب شدن هرچه بیشتر کاربران جدید به صفحه شما می‌شود. ممکن است شما محصولات و محتوای بسیار خوبی را در صفحه خود انتشار دهید اما به خاطر کم بودن فالوور اولیه خود با بی مهری از سوی مخاطبان مواجه گردید.
اینحاست که نیاز به فالوور های بیشتری احساس می‌شود. همانطور که پول، پول می‌آورد؛ فالوور هم فالوور می‌آورد! پس از مدتی کاربران بیشتری با دیدن عدد بالای فالوور های شما جذب صفحه شما می‌گردند و این کاربران جدید در واقع همان مشتری های بالقوه هستند که می‌توانند برای شما سود زیادی به همراه داشته باشند.



چرا اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای فروش است؟
امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اینستاگرام باعث افزایش فالوور خارجی و حضور قابل‌توجه صاحبان کسب‌وکار در آن و تبدیل شدنش به سریع‌ترین، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

شما می‌توانید با خرید فالوور خارجی ارزان در این سود شریک باشید. آمارهای رسمی نشان می‌دهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب‌وکار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل توجهی از سود خود را از دست می‌دهد و بهتر راه برای جبرانان آن خرید فالوور است.

چرا فالوور خارجی را از دیجی فالوور بخریدم؟
دیجی فالوور با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما را به‌صورت هدفمند و عملی انجام می‌دهد. خرید فالوور خارجی و واقعی و فعال و هدفمند و علاقه‌مند به موضوع مورد نظر شما و یا در شهر و کشور مورد نظر شما و ارائه قیمت‌های کاملاً رقابتی از اولویت‌های دیجی فالوور محسوب می‌شود.

دیجی فالوور با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به کارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تأمین‌کنندگان، می‌کوشد امکان ارائه ارزان‌ترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم آورد.

همچنین دیجی فالوور با داشتن برنامه ریزی منظم، برای صفحه شما فالوور های واقعی، فعال، پیگیر و علاقمند را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آن ارائه قیمت های رقابتی در دیجی فالوور باعث شده است دیجی فالوور دقیقا به آنچه کاربران نیاز دارند بدل گردد.
دیجی فالوور همواره در تلاش است بهترین قیمت و کیفیت را برای کاربران فراهم آورد تا مشتریان همیشگی خودش را حفظ نموده و مشتریان جدیدی نیز به جمع طرفداران بی شمار آن بپیوندند.

برای صفحه غیرکاری هم فالوور خارجی بخرید!
شاید شما جزو کسانی باشید که فقط یک صفحه شخصی در اینستاگرام دارند و دارای کسب و کار اینترنتی نمی‌باشند. در این صورت تصور می‌کنند که خرید فالورر خارجی چه سودی برای من به همراه دارد؟ در جواب باید بگوییم که امروزه داشتن فالورر زیاد یکی از مواردی است که برای حفظ کلاس برای هر فرد ضروری است. اگرچه بسیاری از افراد به این امر توجهی ندارند اما خیلی از مردم در تلاش برای یافتن راهی هستند تا فالوور های خود را افزایش داده و بیشتر در معرض نمایش باشند.
اینجاست که خرید فالورر خارجی به کار این افراد می‌آید. با خریدن فالوور های خارجی قادر خواهید بود تا کاربران بیشتری را به صفحه شخصی خود نی جذب کرده و به انتشار عکس های زیبای خود بپردازید.

خرید فالوور خارجی چه ارزشی دارد؟
اگر می‌خواهید تعداد فالوور هایتان افزایش یابد و بتوانید پوز دهید بهترین راه خرید فالوور خارجی است که فالوور فعال و واقعی اینستاگرام هم جذب می‌شود که می‌توانید به سود کلانی برسید.

باید به این نکات دقت داشته باشید، یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش فالوور اینستاگرام داشتن تعداد زیادی فالوور می‌باشد تا صفحه شما به چشم بقیه با ارزش دیده شود. اگر صفحه شما دارای محصول فروشی باشد احتمال خرید وجود دارد.

آیا افزایش تعداد فالوور خارجی لایک و کامنت شما را افزایش میدهد؟
به طور قطعی افزایش فالوور باعث بالاتر رفتن میزان لایک و تعداد کامنت های شما خواهد شد. زیرا این فالوور ها به هر حال فعالیتی در پیج شما خواهند داشت. علاوه بر آن از راه غیر مستقیم نیز با افزایش فالوور، مخاطبان بیشتری جذب صفحه شما شده و جلب شدن توجه آنها منجر به افزایش لایک و کامنت برای شما خواهد شد.
بنابراین خرید فالوور های خارجی از دو جهت برای شما سودآور بوده و افزایش لایک و کامنت را نیز در پی خواهد داشت.


افراد زیادی تمایل دارند که از اینستاگرام بر روی کامپیوتر خود استفاده کنند و از طریف کامپیوتر خود اقدام به ارسال عکس کنند. در این مقاله آموزش اینستاگرام برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

برنامه اینستاگرام ، ویژگی های خود را برای نسخه موبایل قرار داده است و در وبسایت اینستاگرام شما نمی توانید پستی ارسال کنید و یا از فیلتر های اینستاگرام برای عکس ها بهره مند شوید. کسانی که کار تبلیغات اینستاگرام انجام می دهند ترجیح می دهند به خاطر حجم کاری و ادیت های تخصصی با نرم افزار های کامپیوتری ، مستقیما از اینستاگرام برای کامپیوتر استفاده کنند تا به ارسال عکس از طریق موبایل محدود شوند.

نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر
اگر به گذشته رجوع کنید ، استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر دشوار بوده است. افراد تها به بخشی از امکانات اینستاگرام دسترسی داشته اند و همانطور که گفتیم اجازه ارسال عکس در وبسایت اینستاگرام به افراد داده نمی شود و از طریق وبسایت شما تنها قادر هستید تا تصاویر دیگران را که توسط موبایل هایشان آپلود کرده اند را مشاهده کنید.

اما افرادی که زیاد از اینستاگرام استفاده می کنند ، داشتن این قابلیت در کامپیوتر می تواند کار آنها را ساده کند. در این صورت شما می توانید با دوربین دیجیتال خود عکاسی کنید ، حافظه را به لپ تاپ وصل کنید ، عکس را با فتوشاپ ویرایش کنید و آن را مستقیما از طریق کامپیوتر در اینستاگرام ارسال کنید.

اینستاگرام برای کامپیوتر با ویندور 8 یا 10
اما اگر شما ویندوز 8 یا 10 را بر روی سیستم های خود نصب دارید ، این مشکل برایتان به سادگی قابل حل است. شما می توانید اپلیکیشن اینستاگرام برای کامپیوتر را از استور مایکروسافت دریافت نمایید و به تمامی ویژگی های این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. اما اگر ویندوز با ورژن پایین تری را بر روی سیستم خود نصب دارید و یا نمی توانید به استور مایکروسافت متصل شوید ، راه جایگزینی برای شما وجود دارد.

اینستاگرام برای کامپیوتر هایی که ویندوز قدیمی دارند
این راهکار هم بسیار ساده است و تنها در چند مرحله قابل انجام است. نرم افزار های شبیه ساز اندروید برای تمامی سیستم عامل ها عرضه شده است. این نرم افزار ها به شما اجازه می دهند تمام برنامه های مختص به سیستم عامل اندروید را بر روی کامپیوتر اجرا کنید.یکی از این نرم افزار ها BlueStacks App Player است که می توانید از آن استفاده کنید. روند نصب و استفاده بسیار ساده است. تنها کافی است برنامه را دانلود کنید و با چند کلیک نصب کنید.

افزونه اینستاگرام برای کامپیوتر در کروم
مرورگر کروم افزونه های بسیاری دارد ، یکی از این افزونه ها ، ARC Welder نام دارد. شما با این افزونه همانند شبیه ساز اندرویدی ، می توانید نرم افزار های اندرویدی را اجرا کنید. تنها کافی است وارد فروشگاه گوگل کروم شوید ، نام افزونه را جستجو کنید و آن را نصب نمایید. سپس فابل نصب اینستاگرام را به افزونه معرفی کنید و به تمامی امکانات اینستاگرام دسترسی داشته باشید

نرم افزار های ارسال عکس در اینستاگرام با کامپیوتر
اگر از کاربران مک هستید می توانید Flume را امتحان کنید و اگر کاربر ویندوز هستید می توانید Gramblr را تست کنید. البته در استفاده از این نرم افزار چالش هایی مانند ورود پسورد پیج اینستاگرام وجود دارد که چون این نرم افزار از Instagram API استفاده می کند اجتناب ناپذیر است.

استفاده از پست اتوماتیک ربات اینستاگرام
ساده ترین راه ، استفاده از ربات اینستاگرام و قابلیت پست اتوماتیک اینستاگرام است. شما به سادگی بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار و افزونه خاصی می توانید با ورود به حساب کاربری خود ، پست های اینستاگرامی خود را ارسال نمایید.

اگر بازاریابی اینستاگرام انجام می دهید ، می توانید پست های چندین روز خود را به صورت زمان بندی شده در ربات اینستاگرام ثبت کنید تا به صورت اتوماتیک در پیج شما قرار بگیرد.

منابع:

[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعریف کامل حمل ونقل

چهارشنبه 29 بهمن 1399
12:07
یاسر موسوی

حمل و نقل و باربری ارومیه انلاین بارسی در تعدادی از مقاله ها درمان می شود. برای انواع عمده پیشرانه که در اشکال مدرن حمل و نقل و باربری انلاین بارسی استفاده می شود ، به تبدیل انرژی مراجعه کنید. برای اشکال حمل و نقل و باربری انلاین بارسی برای کاربردهای نظامی ، به فناوری نظامی مراجعه کنید. برای زیرساخت های مهندسی که سیستم های حمل و نقل و باربری انلاین بارسی به آن بستگی دارند ، جاده ها و بزرگراه ها را ببینید. پل کانال ها و آبراه های داخلی بندرها و کارهای دریایی ؛ فانوس دریایی تونل ها و حفاری های زیرزمینی. برای مکان حمل و نقل و باربری انلاین بارسی در قانون ، به قانون هوا مراجعه کنید ؛ حمل کالا؛ قوانین دریانوردی

برای افراد معلول ، حمل و نقل و باربری کرمانشاه انلاین بارسی فراگیر بیش از آسانسورها و رمپ ها است

فرد معلول در ایستگاه مترو منتظر قطار است.


گتی

اگرچه موانع دسترسی فیزیکی در ارتباط با زیرساخت های حمل و نقل و باربری انلاین بارسی عمومی و خیابان مهم هستند ، اما هنگامی که صحبت از انبوه چالش های معلولان برای رفت و آمد می شود ، آنها فقط نوک کوه یخی هستند.

این کلید اصلی یک سند راهنمای بصیرت و اخیراً منتشر شده است که توسط Cross River Partnership (CRP) تهیه شده است.

این گزارش با عنوان "عدالت تحرک و انحصار حمل و نقل و باربری انلاین بارسی " بخشی از پروژه های خیابان های سالم را هر روز تشکیل می دهد ، یک ابتکار صندوق کیفیت هوای شهردار لندن برای کمک به انتقال خیابان های سالم با اولویت عابر پیاده در سراسر پایتخت انگلیس.

اگرچه نویسندگان این گزارش به برخی از نکات مهم داده های اساسی اشاره کرده اند ، از جمله این واقعیت که فقط 80 از 270 ایستگاه مترو لندن دارای نوعی دسترسی بدون قدم هستند و 65٪ افراد معلول حداقل یک بار در هفته در سال 2017 از وسایل حمل و نقل و باربری انلاین بارسی عمومی استفاده می کنند ، گزارش چیزی جز تجزیه و تحلیل آماری خشک از قابلیت دسترسی به حمل و نقل و باربری انلاین بارسی نیست.

درعوض ، این یک رویکرد فرد محور را از طریق مصاحبه های عمیق با پنج نفر با اختلالات حرکتی از انواع مختلف سنین و زمینه های مختلف اتخاذ می کند.

هدف ، همانطور که نویسندگان توضیح می دهند ، ارائه توصیه های خاص نیست بلکه تحریک برخی از محرک های عاطفی و روانی است که از دیدگاه یک فرد معلول برای غیرقابل دسترس بودن تعریف می کنند.

این گزارش بر پایه مفهوم "عدالت تحرک" بنا شده است ، که آن را به عنوان اصلی تعریف می کند که همه افراد باید از یک فرصت برای جابجایی و دسترسی به فضاهای عمومی برخوردار باشند.

اضطراب سفر در بین افراد معلول شایع است

یک پیام که با صدای واضح و واضح از هر پنج مصاحبه شونده وجود دارد ، میزان اضطراب ناشی از استفاده از وسایل حمل و نقل و باربری انلاین افغانستان بارسی عمومی و فضاها به عنوان یک فرد معلول است.

با کنار گذاشتن محدودیت های فعلی ایجاد شده توسط همه گیر Covid-19 ، برای مدت طولانی و برای بسیاری از افراد معلول ، مذاکره در مورد منظره شهر ، به دلیل تعداد زیادی از متغیرهای حاکم بر آنچه ممکن است اشتباه باشد ، یک ماموریت خطرناک است.

ایزابل کلمنت ، که یکی از علاقه مندان به دوچرخه سواری دستی و مدیر خیریه برنده جایزه ، چرخ برای رفاه است ، با تشریح این وضعیت اضطراب با شرح مشکلات خود در استفاده از راه آهن ، گفت: "قطارها حداقل مورد علاقه من هستند."

"این هیچ ارتباطی با قطار ندارد - چیزهای اصلی رسیدن به ایستگاه قطار است زیرا بیشتر آنها در دسترس نیستند. تمام برنامه های لازم برای ایجاد یک رمپ ، زمان لازم برای برنامه ریزی سفر ، مکالمه تلفنی طولانی و پیچیده در مورد رزرو رمپ ویلچر ، و سپس مجبور شدن از قبل به تعداد زیادی از مردم وارد شوید و اعتماد کنید که آنها افراد مناسب را دارند. برای سوار شدن به قطار مناسب

وسیله حمل و نقل و باربری انلاین بارسی اصطلاحی است که برای تمایز بین روشهای مختلف حمل و نقل و باربری انلاین بارسی یا حمل و نقل و باربری انلاین بارسی افراد یا کالاها به کار می رود. روش های مختلف حمل و نقل و باربری انلاین بارسی هوایی ، آبی و حمل و نقل و باربری انلاین بارسی زمینی است که شامل حمل و نقل و باربری انلاین بارسی ریلی یا ریلی ، حمل و نقل و باربری انلاین بارسی جاده ای و خارج از جاده است. حالت های دیگری نیز وجود دارد ، از جمله خطوط لوله ، حمل و نقل و باربری انلاین بارسی کابل ، و حمل و نقل و باربری انلاین بارسی فضایی. حمل و نقل و باربری انلاین بارسی با نیروی انسانی و حمل و نقل و باربری انلاین بارسی با حیوانات گاهی اوقات به عنوان حالت خاص خود در نظر گرفته می شوند ، اما هرگز در گروه های دیگر قرار نمی گیرند. به طور کلی ، حمل و نقل و باربری انلاین بارسی برای جابجایی افراد ، حیوانات و سایر کالاها از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. از طرف دیگر ، وسیله حمل و نقل و باربری انلاین بارسی به وسایل نقلیه (موتوری) لازم برای حمل و نقل و باربری انلاین بارسی مطابق با حالت انتخابی (ماشین ، هواپیما ، کشتی ، کامیون و ریل) اشاره دارد. هر نوع حمل و نقل و باربری انلاین بارسی دارای یک راه حل کاملاً متفاوت از نظر فناوری است و بعضی از آنها نیاز به یک محیط جداگانه دارند. هر حالت زیرساخت ها ، وسایل نقلیه و عملکردهای خاص خود را دارد.


[ بازدید : 239 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آیا فیلم های انگلیسی به یادگیری ما کمک می کنند؟

شنبه 8 آذر 1399
12:40
یاسر موسوی

مقدمه یادگیری با فیلم های انگلیسی

یکی از محبوب ترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی، تماشای فیلم های انگلیسی است. از آن جایی که یادگیری زبان انگلیسی با این روش طرفداران زیادی دارد، لازم دانستم تا قسمتی از تجربیات خودم در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.


اگر می خواهید با سیستم نمره دهی آیلتس آشنایی بیشتری پیدا کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


در واقع نمی توان گفت که یادگیری زبان با تماشای فیلم های انگلیسی، روشی قاطع و صد در صدی است. زیرا افراد زیادی هستند که با تماشای فیلم های انگلیسی، یادگیری زیادی ندارند. امروز می خواهیم درباره عوامل موثر در یادگیری با استفاده از فیلم های انگلیسی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.


برای آشنایی با دیگر روش های تقویت زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک کنید.


یادگیری زبان با فیلم های انگلیسی

همان طور که گفته شد، این روش از یادگیری زبان انگلیسی طرفداران زیادی دارد. اما برای همه به صورت یکسانی نمی تواند موثر باشد.

در فیلم های انگلیسی زبان، لغات و اصطلاحات رایج و کاربردی استفاده می شود. یادگیری این عبارت ها می تواند کمک زیادی به گسترش دانش زبانی شما کند. اگر می خواهید با تماشای فیلم های انگلیسی زبان را یاد بگیرید، باید به این نکته توجه داشته باشید. زبان آموزانی که سطح بالایی داشته و از مهارت های شنیداری خوبی برخوردار هستند، می توانند به خوبی این اصطلاحات را متوجه شوند. حتی اگر این فیلم ها را با زیرنویس نگاه کنند، باز هم می توانند قسمت هایی از فیلم را صرفا با شنیدن متوجه شوند.


برای آغاز دوره آموزشی خود، مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید.


اما زبان آموزانی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده و هنوز سطح زبان خوبی ندارند، نمی توانند به اندازه دسته اول یادگیری داشته باشند. بنابراین ممکن است متوجه داستان فیلم نشوند و پس از مدتی از این کار زده شوند. در واقع افرادی که زبان خوبی دارند، از هر یک ساعت فیلم، می توانند نصف آن را متوجه شوند. این میزان از یادگیری راضی کننده است. اما افرادی که زبان خوبی ندارند، ممکن است از هر یک ساعت فقط ده دقیقه آن را متوجه شوند! یا حتی کمتر! این میزان یادگیری نسبت به زمانی که اختصاص داده شده، کافی نیست! در واقع با مطالعه کردن و یا انجام فعالیت های دیگر در بازه زمانی یک ساعت، می توانند یادگیری بیشتری داشته باشند! پس تماشای فیلم های انگلیسی به همه زبان آموزان توصیه نمی شود!

اگر می خواهید دوره آماده سازی خود برای شرکت در آزمون آیلتس را شروع کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طرز یادگیری تلفظ واژه های انگلیسی به چه صورتی است؟

جمعه 7 آذر 1399
11:56
یاسر موسوی

مقدمه طرز نوشتن تلفظ واژه های انگلیسی

یکی از چالش هایی که همواره زبان آموزان با آن مواجه هستند، تلفظ واژه های انگلیسی است. در واقع اصلی ترین هدف آن ها از یادگیری زبان انگلیسی این است که بتوانند به خوبی صحبت کرده و با دیگران ارتباط برقرار کنند. رسیدن به این هدف به یاد داشتن درست تلفظ واژه های انگلیسی بستگی دارد. بیشتر زبان آموزان همیشه به دنبال روش هایی هستند که با استفاده از آن ها تلفظ واژه های انگلیسی را بیاموزند.


اگر می خواهید درباره ریدینگ آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


طرز یادگیری تلفظ واژه های انگلیسی

تنها وسایلی که برای یادگیری تلفظ واژه های انگلیسی نیاز دارید، یک دفتر، خودکار و تلفن همراه تان است. زمانی که سر کلاس در تلفظ یک کلمه اشتباه می کنید، آن را در گوشه دفتر خود یادداشت کنید. ده صفحه در انتهای دفتر خود را خالی گذاشته و به بخش تلفظ اختصاص دهید. زمانی که در خانه می خواهید سراغ زبان بروید، آن کلمات را در دیکشنری خود (ترجیحا دیکشنری لانگ من LDOCE) جستجو کنید. با استفاده از آیکون بلندگو، تلفظ صحیح این کلمه را گوش کرده و آن را سه بار با خود تکرار کنید. حالا نوبت این است که آن کلمه را در انتهای دفتر خود یادداشت کنید.


اگر می خواهید در زمینه یادگیری زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


نکته مهم این است که تلفظ آن را به صورت فارسی ننویسید! زیرا این کار برای یادگیری مناسب نیست. به جای آن، سعی کنید با علامت های فتحه، کسره و …. تلفظ واژه های انگلیسی را برای خود مشخص کنید. این کار قاعده خاصی ندارد و تنها باید به گونه ای باشد که خودتان متوجه آن شوید.


اگر می خواهید دوره آموزشی خود را شروع کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید.


بعد از گذشت مدتی، و یادداشت کلماتی که در تلفظ آن ها مشکل داشتید، یک لیست کامل از اشتباهات تلفظی خود دارید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید مطالعه روزانه آن هاست. کافیست روزانه یک الی دو بار این لیست را با خود بخوانید. این کار در بلند مدت باعث می شود که تلفظ واژه های انگلیسی را بهتر یاد گرفته و آن ها را به راحتی فراموش نکنید.


اگر می خواهید دوره آماده سازی خود برای آزمون آیلتس را شروع کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را بخوانید.


[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا مرتب نویسی در یادگیری زبان انگلیسی موثر است؟

چهارشنبه 5 آذر 1399
12:45
یاسر موسوی

مقدمه مرتب نویسی

حتما برای شما هم پیش آمده که در کلاس حوصله مرتب نویسی را ندارید. اکثر اوقات سعی می کنید مطالب را فقط یادداشت کنید و اهمیت زیادی به مرتب نویسی نمی دهید. در واقع بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند. حتی یکی از زبان آموزان من اصلا توانایی مرتب نویسی نداشت! یعنی اگر مطالب را به صورت خوش خط و خوانا می نوشت، نمی توانست آن ها را یاد بگیرد! اما غافل از این که با حوصله نوشتن و مرتب نویسی یکی از فاکتور های موثر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است.

اگر شما هم از این که نمی توانید مرتب نویسی را در یادداشت های خود رعایت کنید خسته شده اید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کرده تا با راهکار هایی در این زمینه آشنا شوید.


اگر می خواهید درباره بخش رایتینگ آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی لینک کلیک کنید.


چرا مرتب نویسی مهم است؟

همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین عوامل موثر در یادگیری زبان انگلیسی، انگیزه است. برای این که انگیزه یادگیری را در خود ایجاد کنید، می توانید فعالیت های مختلفی را امتحان کنید. ایجاد این انگیزه در هر فرد می تواند به صورت متفاوتی انجام شود. به عنوان مثال یک نفر با جملات انگیزشی انگیزه می گیرد. دیگری با تماشای فیلم های انگلیسی زبان این انگیزه را می گیرد. اما یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باعث افزایش انگیزه شما برای مطالعه می شود، همین مرتب نویسی است.


اگر می خواهید درباره یادگیری زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


زمانی که می خواهید مطالب جلسه گذشته را مرور کنید و یا برای امتحان جلسه آینده آماده شوید، سراغ کتاب یا دفتر خود می روید. اگر مرتب نویسی را رعایت کرده باشید، می توان گفت با لذت و تمایل بیشتری مطالعه را انجام خواهید داد. اما در نقطه مقابل، اگر مطالب را بدون نظم نوشته باشید، پس از گذشت مدت کوتاهی، از مطالعه کردن خسته می شوید. یا حتی نمی توانید مطالب را به خوبی پیدا کرده و بخوانید! همین باعث می شود که نتوانید عملکرد خوبی در آزمون داشته و نا امید شوید!!!

همیشه این را به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی باید همراه با شادی و نشاط باشد. به همین دلیل همیشه باید دفتری زیبا و لوازم تحریر خوب برای نوشتن زبان استفاده کنید. زیرا این کار باعث می شود از نوشتن و مطالعه کردن زبان لذت بیشتری ببرید و در میزان یادگیری شما تاثیر به سزایی دارد.


اگر می خواهید دوره آموزشی خود را آغاز کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید.


چگونه مرتب نویسی را رعایت کنیم؟

شاید با خودتان بگویید که مرتب نویسی زمان زیادی می گیرد و اگر بخواهیم این کار را در کلاس انجام دهیم، یا زمان زیادی را از دست می دهیم یا از کلاس عقب می مانیم. اما باید بگویم که برای این کار هم راه حل هایی وجود دارد.


اگر می خواهید خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


اغلب زبان آموزان به دلیل خستگی و جو کلاس ممکن است حوصله لازم برای مرتب نویسی را نداشته باشند. ما توصیه می کنیم که از دفتر اصلی خود در کلاس استفاده نکنید. سعی کنید همیشه یک دفترچه همراه خود داشته باشیم. مطالبی که استاد می گوید و نوشته های تخته را آن جا یادداشت کنید. زمانی که در خانه هستید، دفترچه را بردارید و مطالب آن را مرور کنید. این کار باعث می شود که درک بهتری نسبت به حجم مطالب گفته شده داشته باشید و می توانید آن ها را بهتر دسته بندی کنید. حالا می توانید این مطالب را همراه با مرتب نویسی، داخل دفتر اصلی خود وارد کرده و آن ها را هر زمان که می خواهید مطالعه کنید.


[ بازدید : 241 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چجوری تلفظ لغات انگلیسی رو یاد بگیریم؟

سه شنبه 4 آذر 1399
12:54
یاسر موسوی

مقدمه تلفظ لغات انگلیسی

امروز افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. در واقع هدف اصلی آن ها تقویت مهارت های مکالمه ای می باشد. آن ها می خواهند با استفاده از زبان انگلیسی به خوبی با مردمان کشور های دیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از مهم ترین عوامل برای کسب این مهارت، یادگیری تلفظ لغات انگلیسی است. اگر می خواهید منظور خودتان را به صورت واضح برسانید، باید تلفظ لغات انگلیسی را به خوبی انجام دهید.

اما اغلب زبان آموزان در این زمینه دچار مشکل می شوند. آن ها اشتباهات زیادی در تلفظ لغات انگلیسی می کنند. همین باعث می شود که علاوه بر از دست دادن اعتماد به نفس خود، نتوانند به خوبی منظور خود را به شخص مقابل برسانند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله، با استفاده از دو گام ساده به شما روش یادگیری تلفظ لغات انگلیسی را آموزش دهیم.


اگر می خواهید درباره انواع آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید روی لینک کلیک کنید.



چگونه تلفظ لغات انگلیسی را یاد بگیریم؟

برای این که بتوانید تلفظ لغات انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید، ابتدا باید یک منبع قابل اعتماد و معتبر داشته باشید. یکی از بهترین منابع برای یادگیری لغات و همچنین یادگیری تلفظ لغات انگلیسی، دیکشنری لانگ من (LDOCE) می باشد. این دیکشنری یکی از کامل ترین دیکشنری هاست. همچنین امکاناتی که این دیکشنری ارائه می کند، مثال زدنی است. گفتنی است که نرم افزار این دیکشنری با اکثر سیستم عامل ها مانند اندروید، آی او اس و ویندوز سازگار است. پس اولین گام این است که دیکشنری لانگ من را بر روی دستگاه خود نصب کنید.


اگر می خواهید با روش های یادگیری لغات انگلیسی آشنایی بشتری پیدا کنید، می توانید روی لینک کلیک کنید.


چگونه از دیکشنری لانگ من برای یادگیری تلفظ لغات انگلیسی استفاده کنیم؟

حالا که این نرم افزار را نصب کرده اید، کافیست آن را باز کرده و کلمه ای که تلفظ آن را یاد ندارید، جستجو کنید. حالا که کلمه مدنظر را پیدا کردید، به بالای صفحه سمت راست دقت کنید. دو آیکون صدا وجود دارد. یکی از این آیکون ها مربوط به تلفظ British و دیگری مربوط به American است. توصیه می کنیم که از تلفظ American استفاده کنید. سعی کنید تلفظ لغات انگلیسی را چند بار گوش کرده و با خودتان تکرار کنید. با این کار می توانید یادگیری موثر تری داشته باشید.


اگر می خواهید دوره آموزش زبان انگلیسی خود را آغاز کنید، مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه فرمایید.


چگونه تلفظ لغات انگلیسی را فراموش نکنیم؟

یکی دیگر از چالش هایی که معمولا زبان آموزان با آن مواجه می شوند، فراموش کردن تلفظ لغات انگلیسی است. اما برای این که تلفظ لغات انگلیسی را فراموش نکنید، راه کار هایی وجود دارد. بهترین کار استفاده از دفتر لغات است. دفتری که در آن لغات انگلیسی را یادداشت می کنید را بردارید. از انتهای دفتر شروع به نوشتن کنید. هر کلمه ای که تلفظ سختی دارد را در این قسمت یادداشت کنید. بعد از گذشت چند هفته، یک لیست بلند از کلماتی دارید که معمولا در تلفظ کردن آن ها مشکل دارید. حالا سعی کنید این لیست را هر روز بخوانید. روزانه یک یا چند بار این لیست را فقط بخوانید. این کار در بلند مدت باعث می شود که تلفظ صحیح کلمات را فراموش نکنید.


اگر می خواهید در زمینه آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


[ بازدید : 234 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

استرس در آزمون آیلتس

شنبه 12 مهر 1399
10:21
یاسر موسوی

یکی از رایج ترین سوالاتی که از دانش آموزان شنیده می شود در خصوص آزمون آیلتس اینکه چگونه استرس آزمون را کنترل کنیم. بیشتر دانش اموزان وقتشان را روی مهارت های وکب، گرامر، اسپیکینگ و رایتینگ می گذارند ولی در مورد استرس آزمون فکر نمی کنند.

حتی با اعتماد به نفس ترین دانش اموزان هم می توانند تحت تاثیر استرس آزمون آیلتس قرار بگیرند. بارها و بارها خیلی از زبان آموزان می گویند که کاملا مسلط و آماده اند ولی استرس هنوز در آن ها وجود دارد. با به کارگیری نکات زیر شما می توانید با استرس در آزمون آیلتس غلبه کنید.

اگر می خواهید درباره راه کار های مقابله با استرس بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید .


چگونه با استرس در آزمون آیلتس مقابله کنیم ؟

اگر قبل از آزمون آیلتس شما چندماهی وقت دارید. ۲ اصل اساسی و مهم است که برای کاهش استرس می توانید انجام دهید.

اول اینکه در قدم اول شما باید کاملا آماده باشید. با خودتان صادق باشید و دریابید که چقدر به مطالعه احتیاج دارید، هرچه بیشتر شما در مورد زبان بدانید و همچنین دایره ی لغات خودرا افزایش بدهید می توانید مهارت های خودرا برای آزمون تمرین کنید. و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در واقع منجر به استرس کمترمی شود. انواع استرس در زندگی روزمره وجود دارد نه صرفا استرس برای آزمون، در محیط کار، روابط و مطالعه استرس وجود دارد. یک ذهن خسته و پر از استرس عملکرد خوبی ندارد.

اگر می خواهید درمورد استرس در آزمون آیلتس بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

یکی از بزرگترین عوامل پدید اورنده فشار روانی نزدیک شدن به روز آزمون و نداشتن آمادگی کافی است. هیچ جای نگرانی نیست، زیرا با انجام تمرین های صحیح و مناسب قبل از شرکت در آزمون، میزان دانش، تسلط و اعتمادبنفس شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر آزمون شما زودتر از ماه میرسد یک نظریه کلی وجود دارد. همیشه مثبت فکر کنید. و روی جنبه های منفی اصلا تمرکز نکنید. فقط به این فکر کنید که من میتونم انجامش بدم .

دوم اینکه نفس عمیق بکشید. اغلب مردم فراموش می کنند که وقتی استرس می گیرند نمی توانند خوب نفس بکشند. پس لحظه ای استراحت کنید.

اگر می خواهید درباره تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید .


و در آخر تاثیرات منفی مواد غذایی و نوشیدنی را دست کم نگیرید غذاهایی سنگین مانند فست فود و نوشیدنی های شیرین می تواند تاثیرات منفی داشته باشند.

بنابراین در روزهای قبل آزمون سعی کنید غذاهای سبک و آب زیاد بنوشید. و در آخر حتما استراحت کنید قبل از تست که خیلی مهم است. درخانه بمانید و استراحت کنید قبل از حاضر شدن در جلسه ی آزمون. بنابراین اگر شما همه ی این نکات را رعایت کنید استرس شما در آزمون کاهش پیدا میکند.

اگر می خواهید درباره تدریس خصوصی آیلتس در مشهد بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.



[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در جهان کجا هستند؟

پنجشنبه 10 مهر 1399
9:39
یاسر موسوی

امروز در این مقاله مشاوره ای می خواهیم درباره مراکز برگزاری آزمون آیلتس صحبت کنیم. همان طور که می دانید آزمون آیلتس امروزه بسیار محبوب شده است و بیشتر زبان آموزان قصد دارند تا در این آزمون شرکت کنند. گاهی وقت ها می شنویم که می گویند مراکز برگزاری آزمون آیلتس در گرجستان بهتر نمره می دهند یا در ایران نمی توانید نمره خوبی کسب کنید.

اگر میخواهید درباره مراکز برگزاری ازمون آیلتس ببیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله قصد دارد تا اطلاعاتی درباره مراکز برگزاری آزمون آیلتس به شما بدهد که می توانید با استفاده از آن ها محل شرکت در ازمون خود را به خوبی و با چشمی باز انتخاب کنید.

امروز می خواهیم درباره یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین سوالاتی که از من پرسیده می شود صحبت کنیم. سوال این است که بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس کدامند؟ به نظر شما کدام کشور را برای شرکت در آزمون آیلتس انتخاب کنیم؟ در کدام مرکز آزمون بدهیم؟


یکی از مطالب جالبی که به گوش من رسیده است، این است که می خواهم در گرجستان آزمون بدهم، زیرا آن جا بهتر نمره می دهند. یا در کشور های خلیج فارس می توانیم نمره بهتری بگیریم و در ایران به خوبی نمره نمی دهند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با مراکز مختللف آزمون آیلتس کسب کنید این مقاله را بخوانید.

تمام مراکز برگزاری آزمون آیلتس دنیا یک استاندارد یکسان دارند

اولین چیزی که می خواهم بگویم این است که آزمون آیلتس مثل امتحان های مدرسه نیست.

آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی است. استاندارد های این آزمون به صورت مکتوب نزد آزمون گیرنده قرار دارد. این استاندارد ها در تمام کشور های جهان یکسان است. بنابراین درجه سختی این آزمون در همه جا یکسان است و نمی توان گفت در ایران نمره دهی سخت تر انجام می گیرد و یا سوالات سخت تر از دیگر کشور هاست.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مقاله بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در جهان کجا هستند؟ را بخوانسد.

تمام مراکز برگزاری آزمون آیلتس در دنیا استاندارد های یکسانی دارند، اما باز هم با این حال نمره شما میتواند به اندازه نیم نمره متغیر باشد. اما دلیل این تغییر سطح سوالات نیست. بلکه شرایط محیطی است. ممکن است در کشور های دیگر شرایط دیگری برقرار باشد و شما حال بهتری نسبت به دیگر مکان ها داشته باشید. بنابراین می توانید نمره بهتری کسب کنید.

اما توصیه ما این است که ذهن خود را درگیر مراکز برگزاری آزمون آیلتس نکنید. به جای این که بخواهید به این موضوعات و احتمالات فکر کنید، می توانید تمرکز خود را روی مطالعه و یادگیری خود قرار دهید. این گونه می توانید مطالب بیشتری را یاد بگیرید و قطعا عملکرد بهتری در آزمون آیلتس خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید با تمرین و تکرار می توانید پیشرفت زیادی در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید.

اگر میخواهید درباره آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید این مقالات را مطالعه کنید


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]