چرا مرتب نویسی در یادگیری زبان انگلیسی موثر است؟

چهارشنبه 5 آذر 1399
12:45
یاسر موسوی

مقدمه مرتب نویسی

حتما برای شما هم پیش آمده که در کلاس حوصله مرتب نویسی را ندارید. اکثر اوقات سعی می کنید مطالب را فقط یادداشت کنید و اهمیت زیادی به مرتب نویسی نمی دهید. در واقع بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند. حتی یکی از زبان آموزان من اصلا توانایی مرتب نویسی نداشت! یعنی اگر مطالب را به صورت خوش خط و خوانا می نوشت، نمی توانست آن ها را یاد بگیرد! اما غافل از این که با حوصله نوشتن و مرتب نویسی یکی از فاکتور های موثر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی است.

اگر شما هم از این که نمی توانید مرتب نویسی را در یادداشت های خود رعایت کنید خسته شده اید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کرده تا با راهکار هایی در این زمینه آشنا شوید.


اگر می خواهید درباره بخش رایتینگ آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی لینک کلیک کنید.


چرا مرتب نویسی مهم است؟

همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین عوامل موثر در یادگیری زبان انگلیسی، انگیزه است. برای این که انگیزه یادگیری را در خود ایجاد کنید، می توانید فعالیت های مختلفی را امتحان کنید. ایجاد این انگیزه در هر فرد می تواند به صورت متفاوتی انجام شود. به عنوان مثال یک نفر با جملات انگیزشی انگیزه می گیرد. دیگری با تماشای فیلم های انگلیسی زبان این انگیزه را می گیرد. اما یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باعث افزایش انگیزه شما برای مطالعه می شود، همین مرتب نویسی است.


اگر می خواهید درباره یادگیری زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


زمانی که می خواهید مطالب جلسه گذشته را مرور کنید و یا برای امتحان جلسه آینده آماده شوید، سراغ کتاب یا دفتر خود می روید. اگر مرتب نویسی را رعایت کرده باشید، می توان گفت با لذت و تمایل بیشتری مطالعه را انجام خواهید داد. اما در نقطه مقابل، اگر مطالب را بدون نظم نوشته باشید، پس از گذشت مدت کوتاهی، از مطالعه کردن خسته می شوید. یا حتی نمی توانید مطالب را به خوبی پیدا کرده و بخوانید! همین باعث می شود که نتوانید عملکرد خوبی در آزمون داشته و نا امید شوید!!!

همیشه این را به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی باید همراه با شادی و نشاط باشد. به همین دلیل همیشه باید دفتری زیبا و لوازم تحریر خوب برای نوشتن زبان استفاده کنید. زیرا این کار باعث می شود از نوشتن و مطالعه کردن زبان لذت بیشتری ببرید و در میزان یادگیری شما تاثیر به سزایی دارد.


اگر می خواهید دوره آموزشی خود را آغاز کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را مطالعه کنید.


چگونه مرتب نویسی را رعایت کنیم؟

شاید با خودتان بگویید که مرتب نویسی زمان زیادی می گیرد و اگر بخواهیم این کار را در کلاس انجام دهیم، یا زمان زیادی را از دست می دهیم یا از کلاس عقب می مانیم. اما باید بگویم که برای این کار هم راه حل هایی وجود دارد.


اگر می خواهید خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنید، می توانید مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


اغلب زبان آموزان به دلیل خستگی و جو کلاس ممکن است حوصله لازم برای مرتب نویسی را نداشته باشند. ما توصیه می کنیم که از دفتر اصلی خود در کلاس استفاده نکنید. سعی کنید همیشه یک دفترچه همراه خود داشته باشیم. مطالبی که استاد می گوید و نوشته های تخته را آن جا یادداشت کنید. زمانی که در خانه هستید، دفترچه را بردارید و مطالب آن را مرور کنید. این کار باعث می شود که درک بهتری نسبت به حجم مطالب گفته شده داشته باشید و می توانید آن ها را بهتر دسته بندی کنید. حالا می توانید این مطالب را همراه با مرتب نویسی، داخل دفتر اصلی خود وارد کرده و آن ها را هر زمان که می خواهید مطالعه کنید.


[ بازدید : 241 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]