استرس در آزمون آیلتس

شنبه 12 مهر 1399
10:21
یاسر موسوی

یکی از رایج ترین سوالاتی که از دانش آموزان شنیده می شود در خصوص آزمون آیلتس اینکه چگونه استرس آزمون را کنترل کنیم. بیشتر دانش اموزان وقتشان را روی مهارت های وکب، گرامر، اسپیکینگ و رایتینگ می گذارند ولی در مورد استرس آزمون فکر نمی کنند.

حتی با اعتماد به نفس ترین دانش اموزان هم می توانند تحت تاثیر استرس آزمون آیلتس قرار بگیرند. بارها و بارها خیلی از زبان آموزان می گویند که کاملا مسلط و آماده اند ولی استرس هنوز در آن ها وجود دارد. با به کارگیری نکات زیر شما می توانید با استرس در آزمون آیلتس غلبه کنید.

اگر می خواهید درباره راه کار های مقابله با استرس بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید .


چگونه با استرس در آزمون آیلتس مقابله کنیم ؟

اگر قبل از آزمون آیلتس شما چندماهی وقت دارید. ۲ اصل اساسی و مهم است که برای کاهش استرس می توانید انجام دهید.

اول اینکه در قدم اول شما باید کاملا آماده باشید. با خودتان صادق باشید و دریابید که چقدر به مطالعه احتیاج دارید، هرچه بیشتر شما در مورد زبان بدانید و همچنین دایره ی لغات خودرا افزایش بدهید می توانید مهارت های خودرا برای آزمون تمرین کنید. و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در واقع منجر به استرس کمترمی شود. انواع استرس در زندگی روزمره وجود دارد نه صرفا استرس برای آزمون، در محیط کار، روابط و مطالعه استرس وجود دارد. یک ذهن خسته و پر از استرس عملکرد خوبی ندارد.

اگر می خواهید درمورد استرس در آزمون آیلتس بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

یکی از بزرگترین عوامل پدید اورنده فشار روانی نزدیک شدن به روز آزمون و نداشتن آمادگی کافی است. هیچ جای نگرانی نیست، زیرا با انجام تمرین های صحیح و مناسب قبل از شرکت در آزمون، میزان دانش، تسلط و اعتمادبنفس شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر آزمون شما زودتر از ماه میرسد یک نظریه کلی وجود دارد. همیشه مثبت فکر کنید. و روی جنبه های منفی اصلا تمرکز نکنید. فقط به این فکر کنید که من میتونم انجامش بدم .

دوم اینکه نفس عمیق بکشید. اغلب مردم فراموش می کنند که وقتی استرس می گیرند نمی توانند خوب نفس بکشند. پس لحظه ای استراحت کنید.

اگر می خواهید درباره تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید .


و در آخر تاثیرات منفی مواد غذایی و نوشیدنی را دست کم نگیرید غذاهایی سنگین مانند فست فود و نوشیدنی های شیرین می تواند تاثیرات منفی داشته باشند.

بنابراین در روزهای قبل آزمون سعی کنید غذاهای سبک و آب زیاد بنوشید. و در آخر حتما استراحت کنید قبل از تست که خیلی مهم است. درخانه بمانید و استراحت کنید قبل از حاضر شدن در جلسه ی آزمون. بنابراین اگر شما همه ی این نکات را رعایت کنید استرس شما در آزمون کاهش پیدا میکند.

اگر می خواهید درباره تدریس خصوصی آیلتس در مشهد بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.



[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]