بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در جهان کجا هستند؟

پنجشنبه 10 مهر 1399
9:39
یاسر موسوی

امروز در این مقاله مشاوره ای می خواهیم درباره مراکز برگزاری آزمون آیلتس صحبت کنیم. همان طور که می دانید آزمون آیلتس امروزه بسیار محبوب شده است و بیشتر زبان آموزان قصد دارند تا در این آزمون شرکت کنند. گاهی وقت ها می شنویم که می گویند مراکز برگزاری آزمون آیلتس در گرجستان بهتر نمره می دهند یا در ایران نمی توانید نمره خوبی کسب کنید.

اگر میخواهید درباره مراکز برگزاری ازمون آیلتس ببیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

گروه آموزش زبان انگلیسی تیک لرن ۲۴ در این مقاله قصد دارد تا اطلاعاتی درباره مراکز برگزاری آزمون آیلتس به شما بدهد که می توانید با استفاده از آن ها محل شرکت در ازمون خود را به خوبی و با چشمی باز انتخاب کنید.

امروز می خواهیم درباره یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین سوالاتی که از من پرسیده می شود صحبت کنیم. سوال این است که بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس کدامند؟ به نظر شما کدام کشور را برای شرکت در آزمون آیلتس انتخاب کنیم؟ در کدام مرکز آزمون بدهیم؟


یکی از مطالب جالبی که به گوش من رسیده است، این است که می خواهم در گرجستان آزمون بدهم، زیرا آن جا بهتر نمره می دهند. یا در کشور های خلیج فارس می توانیم نمره بهتری بگیریم و در ایران به خوبی نمره نمی دهند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با مراکز مختللف آزمون آیلتس کسب کنید این مقاله را بخوانید.

تمام مراکز برگزاری آزمون آیلتس دنیا یک استاندارد یکسان دارند

اولین چیزی که می خواهم بگویم این است که آزمون آیلتس مثل امتحان های مدرسه نیست.

آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی است. استاندارد های این آزمون به صورت مکتوب نزد آزمون گیرنده قرار دارد. این استاندارد ها در تمام کشور های جهان یکسان است. بنابراین درجه سختی این آزمون در همه جا یکسان است و نمی توان گفت در ایران نمره دهی سخت تر انجام می گیرد و یا سوالات سخت تر از دیگر کشور هاست.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مقاله بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در جهان کجا هستند؟ را بخوانسد.

تمام مراکز برگزاری آزمون آیلتس در دنیا استاندارد های یکسانی دارند، اما باز هم با این حال نمره شما میتواند به اندازه نیم نمره متغیر باشد. اما دلیل این تغییر سطح سوالات نیست. بلکه شرایط محیطی است. ممکن است در کشور های دیگر شرایط دیگری برقرار باشد و شما حال بهتری نسبت به دیگر مکان ها داشته باشید. بنابراین می توانید نمره بهتری کسب کنید.

اما توصیه ما این است که ذهن خود را درگیر مراکز برگزاری آزمون آیلتس نکنید. به جای این که بخواهید به این موضوعات و احتمالات فکر کنید، می توانید تمرکز خود را روی مطالعه و یادگیری خود قرار دهید. این گونه می توانید مطالب بیشتری را یاد بگیرید و قطعا عملکرد بهتری در آزمون آیلتس خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید با تمرین و تکرار می توانید پیشرفت زیادی در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید.

اگر میخواهید درباره آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب کنید این مقالات را مطالعه کنید


[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]