اهمیت قالب های مکالمه زبان انگلیسی برای مکالمه روان تر

سه شنبه 8 مهر 1399
16:15
یاسر موسوی


مطلبی که امروز می خواهم درباره آن صحبت کنم مطلبی است که سوالات زیادی درباره آن از پرسیده شده است. خیلی از افراد از من می پرسند که قالب های مکالمه زبان انگلیسی چیست؟ کدام یک از قالب های مکالمه زبان انگلیسی برای یادگیری زبان بهتر است؟

منظور از قالب های مکالمه زبان انگلیسی همان ساختار های از قبل حفظ شده ای است که می توانیم آن ها را به خاطر سپرده و هر موقع که به آن ها نیاز داریم از آن ها استفاده کنیم. با استفاده از این قالب ها می توانیم به مکالمه خود شکل داده و آن را منظم تر ارائه دهیم.

اگر میخواهید درباره ساختار های زبان انگلیسی بیشتر بدانید می توانید مقاله ساختار های زبان انگلیسی را مطالعه کنید.


مثال از یه قالب مکالمه زبان انگلیسی

مثلا ما برای present perfect هممون حفظ می کنیم که چگونه بگوییم قبلا یه کاری رو انجام داده ای یا نه؟

چی بگیم؟ سر کلاس ها همیشه این قالب را به بچه ها آموزش می دهیم و می گوییم :

?Have you ever done something

اول هر موقع با have you ever سوال پرسیده شود یعنی قبلا این کار را انجام دادی یا نه؟ که اون done منظور pp یا past participle یا به عبارتی قسمت سوم فعل هست. have you ever done something یا چیز های مشابه به این دقیقا یک قالب مکالمه زبان انگلیسی می باشد.

اگر تعداد کافی از این قالب ها رو حفظ باشید به راحتی می توانید مکالمه زبان انگلیسی را انجام دهید و بدون هیچ فکر کردن صحبت کنید.

اگر می خواهید تعدادی بیشتری از جمله های قالب را ببینید می توانید مقاله ساختار و انواع جمله ها را بخوانید .


اگه هنوز شک دارین که چطور این قالب ها به شما کمک می کند توصیه میکنم روش علمی که در مورد صحت و درستی این قالب و استفاده از قالب ها را اثبات می کند را مطالعه فرمایید. ما در مقاله بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت تصویری توضیح داده ایم که چطور حفظ کردن این قالب ها به ما در تقویت زبان انگلیسی کمک می کند.

اگر می خواهید اهمیت قالب های مکالمه زبان انگلیسی برای مکالمه روان تر را بدانید میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.


حالا می خواهم یک سوال از شما بپرسم.

قالب های مکالمه زبان انگلیسی رو از کجا پیدا کنیم؟

از کجا باید قالب های مکالمه زبان انگلیسی را پیدا کنیم؟ یکی از بهترین مرجع هایی که من به شما توصیه میکنم ، استفاده از بخش جزوه های تیک لرن ۲۴ هست. داخل همین سایت تیک لرن ۲۴ با آدرس www.tiklearn24.com بخشی وجود دارد تحت عنوان جزوات آموزش زبان انگلیسی. داخل هر جزوه یک عدد پادکست رایگان تدریس استاد وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اول زبان خود را تقویت کنید و دوم قالب ها را استخراج کرده و آن ها را یادداشت کنید. اگر بتوانید این قالب ها را با استفاده از تکنیک فلش کارت فرا بگیرید خیلی خیلی تاثیر بیشتری دارد و حداقل من به نتیجه رسیدن خودتان را تضمین میکنم.

برای دانستن اهمیت قالب ها ی زبان انگلیسی مقاله اهمیت قالب های مکالمه زبان انگلیسی برای مکالمه روان تر را مطالعه کنید.




[ بازدید : 276 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]