تقویت چهار مهارت اصلی در آیلتس

شنبه 22 شهريور 1399
11:58
یاسر موسوی

برای تقویت چهار مهارت اصلی در آیلتس ( writing , reading , speaking , listening ) علاوه بر دانش عمومی زبان نیاز به تکنیک‌هایی هست که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.
این مقاله براساس به‌روزترین مقالات انگلیسی نوشته شده است.

- به محتوای عمومی گوش دهید.

سعی کنید رادیو و تلویزیون انگلیسی زبان گوش کنید. پادکست‌های انگلیسی خبری هم می‌تواند تمرین خوبی برای این مهارت باشد.

۲- واژگان غنی

برای این مورد بهترین روش استفاده از دیکشنری‌های الکترونیکی که تلفظ صحیح لغات رو هم در بر دارند، خواهد بود. البته باید کلمات را روزانه مرور کنید.
سعی کنید برای این‌که لغات راحت‌تر در ذهنتان نقش ببندد آن‌ها را به همراه یک مثال از کاربردشان در جمله به خاطر بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های تقویت مهارت های زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک فرمایید.

۳- از روش shadow استفاده کنید

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در تقویت چهار مهارت اصلی در آیلتس بسیار مفید باشد shadow است. برای این کار نیاز است از صوت‌هایی استفاده کنید که متنشان را هم داشته باشید. شما باید سه بار همزمان با گوش دادن به صوت، متن را به مانند سایه دنبال کنید.
بعد از آن سه بار دیگر بدون متن به صوت گوش دهید. ابتدا با صوت‌های کوتاه‌تر این کار را انجام دهید و بعد از مدتی برای صداهای طولانی‌تر این روش را تکرار کنید.


اگر می خواهید دوره ی آموزشی خود در زمینه ی آیلتس را آغاز نمایید توصیه می کنیم مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]