دلایل یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

يکشنبه 1 تير 1399
19:21
یاسر موسوی


دلایل یادگیری زبان انگلیسی چه هستند؟ اصلاً چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ البته که اهمیت این موضوع برای خیلی از ما امری بدیهی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. اما باید بدانید که باید همین امروز در یک آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کنید.

برای هرکاری اغلب افراد دوست دارند دلیل موجه و قابل قبولی داشته باشند.

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است . زبان انگلیسی در کنار زبان‌های روسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی و عربی، به‌عنوان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل شناخته‌ شده است. هم‌اکنون ۶۷ کشور در کل جهان، زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده‌اند. زبان انگلیسی در روابط سیاسی و تجاری در کل جهان و در اکثر کشورهای دنیا، به‌عنوان زبان رایج و زبان دوم استفاده می‌شود. این دلایل و بسیاری دیگر همچون جنگ‌های جهانی، موجب شدند تا زبان انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی و بین‌المللی در سطح جهان مورد استفاده قرار گیرد.


برای آشنای بیشتربا آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

به همین خاطر، حضور در مجامع بین‌المللی، از ملزومات زندگی مدرن و از دلایل اصلی یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود. حتی در سفرهای تفریحی، سطح متوسطی از مهارت زبان انگلیسی، می‌تواند بسیار مفید باشد.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های تقویت مهارت های زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک فرمایید.

زبان انگلیسی به مهارت‌های کامپیوتری شما کمک می‌کند.

حدود 80 درصد از اطلاعات کامپیوتر، به زبان انگلیسی تحلیل و ارائه می‌شود؛ همین‌طور زبان رسمی مورداستفاده در پایگاه جستجوهای اینترنتی همچون گوگل، زبان انگلیسی است. از آنجا که قلمرو فعالیت‌های اینترنتی، بدون حد و مرز است، ممکن است محتوایی که امروز در سایت شما منتشر می‌شود، مورداستفادهٔ یک کاربر انگلیسی‌زبان قرار گیرد.

کلید موفقیت بسیاری از سایت‌های اینترنتی، دوزبانه بودن آن‌هاست. سایت‌هایی که محتوای خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه می‌کنند، از شانس بیشتری برخوردارند که از بازدید و رتبهٔ بالاتری در گوگل برخوردار باشند. پس ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای فعالان این حوزه هم غیرقابل‌انکار است


اگر می خواهید دوره ی آموزشی خود در زمینه ی آیلتس را آغاز نمایید توصیه می کنیم مقاله تدریس خصوصی آیلتس در مشهد را مطالعه فرمایید.


[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]