چند نکته درباره یادگیری زبان انگلیسی

دوشنبه 20 آبان 1398
19:06
یاسر موسوی

دوستان و همراهان عزیز سلام. امیدوارم خوب و برقرار باشید و از یادگیری زبان انگلیسی نهایت لذت را ببرید.

امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم درباره نکاتی صحبت کنیم که می توانند به شما در زمینه یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند.

همان طور که می دانید یادگیری زبان انگلیسی امروزه به شدت پر طرفدار شده است. به طوری که بیشتر افراد جامعه به کلاس زبان می روند و یا قصد انجام این کار را دارند.

ولی نکته جالب توجه این است که بیشتر این افرادی که به کلاس زبان می روند و در حال یادگیری زبان هستند نمی توانند نتایج مورد نظر خود را کسب کنند.


اگر می خواهید درباره یادگیری زبان انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید.


امروز در این مقاله می خواهیم به بررسی بعضی از فاکتور های عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنیم. خواندن این مقاله می تواند به شما کمک کند تا از این اشتباهات پرهیز کرده و به هدف خود که یادگیری زبان انگلیسی با کیفیت است نزدیک تر شوید.


1. صبور باشید

یکی از مهم ترین عواملی که معمولا زبان آموزان را از یادگیری باز می دارد عدم داشتن صبر کافیست.

گاهی اوقات شما نمی تواند پیشرفت خودتان را حس کنید. زیرا شما استاد زبان انگلیسی نیستید و نمی توانید از جزییات کار با خبر باشید. به همین دلیل ممکن است از عدک پیشرفت چشمگیر خسته شده و یادگیری زبان انگلیسی را برای همیشه کنار بگذارید. بسیاری از زبان آموزان به این مشکل دچار شدند و بدون این که بتوانند این مهارت را به خوبی یاد بگیرند یادگیری زبان را برای همیشه کنار گذاشتند.


برای آشنایی با دیگر روش های تقویت مهارت های زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک فرمایید.


اما باید حواستان باشد که دچار چنین توهم هایی نشوید. اگر به استاد و پشتکار خود اعتماد دارید باید بگوییم که پیشرفت شما تضمین شده است. بنابراین هیچ وقت خسته و یا نا امید نشوید و یادگیری خود را ادامه دهید. مطمئن باشید که به اهداف خود خواهد رسید. شما هیچوقت نمی دانید که چقدر با هدف خود فاصله دارید. ممکن است به آن خیلی نزدیک شده باشید. پس هیچوقت نا امید نشوید و دست از تلاش بر ندارید.


2. از منابع مختلف استفاده کنید

یکی از مشکل هایی که زبان آموزان معمولا با آن مواجه می شوند این است که فکر می کنند فقط با خواندن چند تا کتاب می توانند مهارت زبان انگلیسی را در خود ایجاد کنند. اما این طور نیست. همیشه تقویت زبان انگلیسی ممکن است. یعنی شما هیچوقت نمی تواند ادعا کنید که همه چیز در مورد زبان انگیسی را می دانید. چون شما هنوز تمام کتاب ها و منایع مربوط به زبان انگلیسی را مطالعه نکردید.


پس اگر می خواهید مهارت های زبانی خود را تقویت کنید باید از منابع مختلفی استفاده کنید. یعنی می توانید کتاب های مختلف را مطالعه کنید. می توانید مقالات گوناگون را بخوانید و یا به پادکست های آموزشی گوش دهید. انجام دادن هر یکی از این کار ها می تواند به شما در زمینه تقویت زبان انگلیسی کمک شایانی کند.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید.






[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]