چگونه می توانیم در آزمون آیلتس نمره خوبی کسب کنیم؟

دوشنبه 29 مهر 1398
19:27
یاسر موسوی

در این مقاله با هم روش رسیدن به این هدف را مرور می کنیم.

آیا سه ماه وقت برای گرفتن نمره 7 کافی است؟ پاسخ این سوال بستگی به سطح زبان انگلیسی شما در حال حاضر دارد، اگر الان در سطح نمره 6 باشید، بله حتماً کافی است، ولی معمولاً متقاضیانی که به آکادمی عبادی برای کلاس آیلتس شرکت می کنند در سطح متوسط یا حتی مقدماتی هستند و مایل هستند که در عرض سه ماه به نمره 7 برسند، بنابراین شاید سوال درست تر این باشد که اگر در سطح مقدماتی باشید چند ماه کلاس و چه برنامه ریزی منزلی ممکن است که شما را به نمره 7 برساند و آیا اصلا این فرض که سه ماه کلاس برای رسیدن به نمره 7 کافی است درست است؟


برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با آزمون آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.


پاسخ کوتاه به سوال بالا این است که بله در سه ماه هم می توان از نمره کاملاً مقدماتی به نمره 7 رسید، ولی اینکه یک برنامه ریزی قطعی باشد ممکن نیست. به عبارتی شانس رسیدن به این نمره در سه ماه هم وجود دارد، ولی به شانس بستگی دارد. از کاملاً مقدماتی تا نمره 7 در IELTS در سه ماه، شباهت زیادی به دوره های فشرده تکاوری دارد، هر شخصی می تواند در این دوره ها شرکت کند، ولی هر شخصی در سه ماه یک تکاور موفق نخواهد شد. اکثر مراکزی که تبلیغ می کنند که از مقدماتی تا آیلتس در 3 ماه، در حقیقت تبلیغ می کنند که تمامی دوره های آموزشی لازم را در سه ماه برگزار خواهند کرد، به عبارتی شما هر روز به شکل فشرده حدود 4 ساعت یا بیشتر کلاس خواهید داشت، هزینه زیادی در زمان کم خواهید کرد، و شب ها تا دیروقت در حال انجام تمرین ها، یادگیری لغت معنی، تمرین تکنیک ها و تست زدن هستید، و در روز آزمون IELTS اگر در سلامت ذهن و جسم باقی مانده باشید و شانس بیاورید و سوال ها در حوزه هایی باشد که رسیده باشید لغت معنی کافی یاد بگیرید، به نمره 7 خواهید رسید.

اگر می خواهید با روش های تقویت مهارت های آیلتس آشنا شوید می توانید روی لینک کنید.


برای موفقیت در آزمون آیلتس به این شکل لازم است که تمرین ها انجام شود:نخست لازم است که سطح زبان انگلیسی در هر چهارمهارت به سطح نمره 7 برسد، بسته های آموزشی آکادمی عبادی لغت معنی و اصطلاحات لازم برای امتحان را پوشش می دهند و این آرامش را به شما می دهند که به خاطر یک لغت معنی ناقابل سوالی را از دست نخواهید داد. مطالعه هر بسته آموزشی 10 ساعت تمرین در منزل نیاز دارید و برای رسیدن به نمره 7، مطالعه 9 بسته لازم است. برای اطمینان از موفقیت شما در یادگیری، برای هر بسته آموزشی، یک آزمون تشریحی نیز وجود دارد که جای تقلب و شانس باقی نمی گذارد، به این شکل مطمئن خواهید بود که آماده هستید که بسته بعدی را دریافت کنید. بسته های آموزشی آیلتس آکادمی عبادی و همینطور آزمون آن ها برای شاگردان آیلتس آکادمی عبادی رایگان هستند و فقط برای ما این مهم است که شما واقعاً آن را مطالعه و تمرین کنید، مخصوصاً بخش پترن که به شما جملات مناسبی برای مکالمه و نگارش می دهد که گرامر پیچیده، لغت معنی پیشرفته و ساختار مناسب برای نمره 7 به بالا دارند. این پترن ها از کتاب 504 طراحی شده اند و روش استفاده از آنها در بسته آموزشی برای شما شرح داده شده است.


برای آشنایی با روش های تقویت اسپیکینگ می توانید مقاله تقویت مکالمه زبان انگلیسی را بخوانید.


سپس لازم است که انواع سوالاتی که در آزمون آیلتس طراحی می شوند را بشناسید، در آزمون آیلتس بعد از داشتن مهارت، استفاده کامل از زمان مهم است. به عنوان مثال آزمون Reading Academic آیلتس آنقدر طولانی است که اگر شما بخواهید متن را با آرامش بخوانید، هرگز به تمامی سوالات نخواهید رسید.


برای آشنایی با روش های کسب نمره خوب در بخش رایتینگ آیلتس می توانید مقاله تقویت رایتینگ آیلتس را بخوانید.


بنابراین نه تنها مهارت در زبان انگلیسی، بلکه مهارت در پاسخ دادن به هرگونه سوال آیلتس مطرح می شود به این شکل لازم است که تکنیک و ترفند هایی که کمک می کند هرگونه سوال را با سرعت بیشتری پاسخ دهید در کلاس آمادگی آیلتس آکادمی عبادی به شما آموزش داده شود و آن موقع وقت این است که در منزل تمرین کافی روی هر تست داشته باشید که آنچه در کلاس یادگرفتید و تمرین کردید در ذهن شما بشیند و اصطلاحاً Second Natureشما شود، یعنی بدون اینکه فکر کنید و یا استرس داشته باشید بتوانید آن را اجرا کنید.


[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]