چگونگی تقویت اسپیکینگ آیلتس

دوشنبه 29 مهر 1398
16:11
یاسر موسوی

1. برای تقویت اسپیکینگ خود صحبت کنید

مانند هر مهارت دیگر، برای تقویت مهارت صحبت کردن، باید بیشتر صحبت کنید. با بیشتر و بیشتر صحبت کردن، اعتمادبه‌نفس شما افزایش پیدا می‌کند، اشکال‌های خود را پیدا می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را رفع کنید. اگر کسی را ندارید که با او اسپیکینگ تمرین کنید، بهتر است به سراغ سایت‌هایی بروید که به‌صورت آنلاین شما را با زبان‌آموزانی از سایر نقاط جهان آشنا می‌کنند و امکان تمرین اسپیکینگ را برای شما فراهم می‌کنند. آن‌چه در ادامه می‌بینید لیستی از این وب‌سایت‌ها است؛


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش اسپیکینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.


2. برای تقویت اسپیکینگ به انگلیسی فکر کنید

به انگلیسی فکر کنید. به انگلیسی با خود حرف بزنید. برای برنامه‌ریزی روزانه از زبان انگلیسی کمک بگیرید. درمورد چیزهایی که می‌بینید به انگلیسی صحبت کنید، مثلا وقتی در خیابان راه می‌روید هوا و وضعیت خیابان را به زبان انگلیسی توصیف کنید. وقتی می‌خواهید یک لیوان آب بنوشید یا منتظر اتوبوس هستید، با صدای بلند برای خود توضیح بدهید چه حسی دارید و مشغول چه کاری هستید.

3. تقلید برای تقویت اسپیکینگ

حتما شما هم گوینده، مجری، استاد دانشگاه یا بازیگری را می‌شناسید که صحبت کردن او برای شما جذاب و تحسین‌برانگیز باشد. به جمله‌های آن فرد دقت کنید. بشنوید و سپس تکرار کنید. سعی کنید جمله‌ شما کاملا شبیه به گوینده اصلی باشد. تلفظ، لحن و ریتم بیان جمله را در نظر بگیرید. این کار را تا جایی ادامه دهید که فکر می‌کنید می‌توانید کاملا مثل او صحبت کنید. این کار برای تمرین دادن لب‌ها، دهان و تارهای صوتی مفید است. همچنین باعث کاهش تاثیر زبان مادری شده و به بهبود لهجه کمک می‌کند.


اگر می خواهید با روش های بیشتری در زمینه تقویت اسپیکینگ آیلتس آشنا شوید می توانید روی لینک کلیک فرمایید.


4. اخبار ببینید تا اسپیکینگ بهتری داشته باشید

افرادی که در بخش خبر کار می‌کنند، مهارت‌ ارتباطی قوی‌ دارند. شبکه‌های خبری سعی می‌کنند مختصر و مفید باشند، زیرا واژه‌های بیشتر، هزینه‌های بیشتری برای آن‌ها به‌همراه دارد. به واژه‌هایی که گوینده‌های خبر، مهمان‌ها، کارشناس‌ها و خبرنگارها برای توضیح یک حادثه یا بحث درمورد موضوعی خاص به‌کار می‌برند، دقت کنید. به زبان بدن، اصطلاح‌ها و واکنش‌ها هم دقت کنید و هنگام صحبت کردن از آن‌ها استفاده کنید.


اگر می خواهید گرامر های زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید می توانید مقاله آموزش گرامر آیلتس را مطالعه فرمایید.


5. موضوع انتخاب کنید و اسپیکینگ را تمرین کنید

موضوعی انتخاب کنید و درمورد آن حرف بزنید. درمورد یک مقاله یا داستان حرف بزنید. درمورد جنگل‌زدایی، گرمای زمین، گرسنگی جهانی یا وضعیت اقتصادی بحث کنید. این بحث‌ها می‌توانند بسیار شخصی‌تر هم باشند. مثلا درمورد این‌که چگونه روز خود را سپری کرده‌اید، در کلاس زبان انگلیسی چه رخ داده‌است یا درمورد یک دستور غذایی حرف بزنید.


برای آشنایی با روش های تقویت نمره رایتینگ آیلتس می توانید حزوه رایتینگ آیلتس را بخوانید.


[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]