روش های تقویت اسپیکینگ آیلتس

يکشنبه 28 مهر 1398
16:59
یاسر موسوی

امتیاز مناسبی در این آزمون به دست آورید. اگر مکان دقیق محل آزمون آیلتس خود را نمی دانید، سعی کنید حداقل یک بار پیش از تاریخ آزمون، به آن مرکز سری بزنید. اطمینان حاصل کنید که به تاریخ و مکان آزمون خود به درستی پی

برده اید.

بخش مکالمه در آزمون آیلتس، احتمالا بیشتر فوت و فن را در بین تمامی بخش های این آزمون به خود اختصاص داده است چرا که بایستی با اعتماد به نفس بالایی با فرد ممتحن صحبت کنید. افرادی که در آزمون آیلتس شرکت می ئکنند و نمی توانند به صورت روان و سلیس انگلیسی صحبت کنند ممکن است در موقع آزمون دست پاچه شوند.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اسپیکینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.


همچنین ممکن است افراد مستعد زیادی را در پیرامون خود در روز امتحان مشاهده نمایید که به نظر می رسد اعتماد به نفس بالایی دارند اما واقعیت قضیه چیز دیگری است.

اگر می خواهید نمره خوبی در بخش مکالمه دریافت کنید، از تکنیک های مکالمه که در ادامه به آن اشاره می شود در آزمون آیلتس استفاده نمایید. همچنین این نکات به شما کمک می کنند تا اعتماد به نفس خود را طی آزمون مکالمه آیلتس حفظ نمایید.


برای آشنایی با روش های تقویت اسپیکینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک فرمایید.


تکنیک های مکالمه آیلتس پیش از آزمون

جلوی آینه بایستید و صحبت کنید:

جلوی آینه بایستید و صحبت کنید تا توانایی خود را در کنترل مکالمه و بیان عبارات بهبود بخشید.

با دوستان خود انگلیسی صحبت کنید:

حتی اگر تعداد زیادی از لغات انگلیسی را نمی دانید، از صحبت کردن به زبان انگلیسی با دوستان خود احساس خجالت نکنید. اگر معنی لغات را به زبان انگلیسی نمی دانید، کلمات را به همان زبان مادری خود بیان نمایید اما سعی کنید پیوستگی جملات انگلیسی از به هم نخورد.


برای آشنایی با دیگر روش های تقویت اسپیکینگ می توانید مقاله تقویت مکالمه زبان انگلیسی را مطالعه کنید.


تمرین، تمرین و باز هم تمرین:

تا آنجا که می توانید تمرین کنید. از نمونه آزمون های موجود در زمینه مکالمه آیلتس که در اینترنت و برخی کتاب ها وجود دارد کمک بگیرید.


اگر می خواهید در بخش نوشتاری آزمون آیلتس نمره خوبی کسب کنید می توانید مقاله تقویت رایتینگ آیلتس را مطالعه کنید.


تکنیک های مکالمه آیلتس هنگام آزمون

از لغات ساده انگلیسی استفاده کنید:

از لغات، اصطلاحات و جملات ساده در پاسخ به هرگونه پرسشی که فرد ممتحن می پرسد استفاده نمایید. سعی نکنید که از لغات، عبارات و جملات پیچیده که گرامر دشواری دارند استفاده نمایید چرا که شما با نحوه صحیح به کار بردن آن ها آشنا نیستید.


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]