روش های رایتینگ آیلتس

يکشنبه 28 مهر 1398
16:19
یاسر موسوی

آیا یک لیست از واژه‌هایی که جدید یاد گرفته‌اید و باید مرور کنید، دارید؟ اگر ندارید سریع دست به کار شوید و یک لیست درست کنید. اگر چنین لیستی دارید، یک داستان کوتاه بنویسید و سعی کنید از این واژه‌ها در داستان خود استفاده کنید. این شیوه به شما کمک می‌کند واژه‌ها را بهتر در ذهن نگه‌ دارید و کاربرد درست آن‌ها را بیاموزید.


برای آشنایی با روش های تقویت رایتینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.


هرچه داستانی که می‌نویسید خنده‌دارتر باشد، واژه‌ها بهتر در ذهنتان می‌مانند. ذهن ما اتفاق‌های شاد را بهتر جذب می‌کند. می‌توانید داستانی که نوشته‌اید را به دوستانتان نشان دهید یا آن را در وبلاگ شخصی خود بگذارید و از مخاطب‌ها بخواهید نظر بدهند و اشکال‌ها را گوشزد کنند. این‌گونه هم خطاهای خود را می‌فهمید و هم تشویق می‌شوید که داستان‌های بیشتری بنویسید.


اگر می خواهید در بخش رایتینگ آیلتس نمره خوبی کسب کنید می توانید روی لینک کلیک فرمایید.


مجله‌ای بردارید و یکی از عکس‌های آن را انتخاب کنید. سپس سعی کنید عکس را با دقیق‌ترین جزئیات توصیف کنید. فقط چیزهایی که می‌بینید را ننویسید، از قوه خیالتان هم کمک بگیرید. تصور کنید که در این تصویر بودید و درمورد چیزهایی که می‌بینید، می‌شنوید، می‌بویید و حس می‌کنید، بنویسید.


اگر می خواهید گرامر های زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید می توانید مقاله آموزش گرامر آیلتس را مطالعه فرمایید.


ما روزانه از توصیف کردن استفاده می‌کنیم. با این روش می‌توانید صفت‌های بیشتری بیاموزید، توصیف کردن را تمرین کنید و یاد بگیرید چگونه از احساسات خود حرف بزنید. این روش معجزه ای در تقویت مهارت نوشتن به زبان انگلیسی است.


برای آشنایی با روش های کسب نمره خوب در رایتینگ آیلتس می توانید جزوه رایتینگ آیلتس را مطالعه کنید.



[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]