چند روش برای کسب نمره بهتر در ریدینگ آیلتس

دوشنبه 22 مهر 1398
16:26
یاسر موسوی

مرحله اول در پاسخگویی به سوالات ریدینگ ، مرحله اسکیم (SKIM) یا خواندن سریع است. در این مهارت شما مبادرت به خواندن کلیات متن می‌کنید و از پرداختن به جزئیات دوری می‌کنید. هدف از اینکار فهمیدن اصل موضوع و نکات مهم آن است. چنانچه در این مهارت خود را قوی کنید، احتمال پاسخگویی به سوالات بیشتری را خواهید داشت و اصطلاحا سوار بر متن خواهید شد! پس خواندن سریع کلیات، بدون در نظر گرفتن جزئیات، یکی از نکات مهم است.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش ریدینگ آیلتس می توانید روی لینک کلیک کنید.




مهارت بعدی قابلیت اسکن کردن متن برای یافتن پاسخ‌هاست. برعکس مرحله قبل، در این مهارت شما بایستی چشمی تیزبین داشته باشید و به دنبال کلمه، عبارت، عدد یا مورد خاصی بگردید که در جایی از متن قرار گرفته است.


برای آشنایی با دیگر روش های تقویت ریدینگ می توانید روی لینک کلیک فرمایید.


چه بسا ممکن است بارها از روی آن کلمه با چشم خود رد شوید اما آن را نبینید! این مهارت با تمرین زیاد کسب می‌شود و هر چه شما اسکنر سریعتر و دقیقتری باشید، نمره بهتری در مهارت ریدینگ خواهید گرفت.


برای یادگیری گرامر های زبان انگلیسی با بهترین کیفیت می توانید مقاله آموزش گرامر آیلتس را مطالعه فرمایید.


شناخت ” کلید واژه” درست و انتخاب هوشمندانه آن از میان کلمات موجود در سوال، یکی از مهارت‌های اصلی جهت پاسخگویی درست به سوالات و ارتقاء نمره در ریدینگ می‌باشد. واژه کلیدی همان کلمه یا عبارتی است که شما در مرحله اسکن بدنبال آن بودید و اگر این دو مرحله را بدرستی انجام دهید، کلید واژه قفل سوال را برای شما باز خواهد کرد!


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رایتینگ آیلتس می توانید مقاله جزوه رایتینگ آیلتس را مطالعه فرمایید.


انتخاب درست کلمه کلیدی احتیاج به تمرین ، شناخت و توضیحات مفصل دارد که در دوره‌ی تخصصی تکنیک های آیلتس، شما با این مهارت آشنا خواهید شد.


[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش نوین آیلتس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]